שאלות ותשובות - הזמנות אונליין

כאן תמצאו מגוון שאלות נפוצות עם תשובות מפורטות לגבי ביצוע הזמנה אונליין בפורטל קרמל.

  • למה להזמין אונליין?

    המון סיבות! ראשית, אתם חוסכים את ההמתנה בתור לקופה אצל הספק - מגיעים, סורקים בכניסה את קוד ה-QR שקיבלתם מקרמל... ונכנסים.
    שנית, בהזמנה אונליין אתם נהנים מאפשרות ביטול חינם תוך 48 שעות ממועד ההזמנה, כך שיש לכם את היכולת להתחרט.
    נוסף לכך, בהזמנות אונליין תוכלו להנות ממחירים בלעדיים למזמינים אונליין דרך האתר - הנחות, הטבות ומבצעים שווים במיוחד.

  • כיצד מבצעים הזמנה באתר?

    החברים במועדון הלקוחות של קרמל יכולים לבצע הזמנה באתר בצורה פשוטה מאוד.
    ראשית, יש לבחור את הספק/אטרקציה/מקום שמתאים לכם.
    לאחר מכן יש לבחור את סוג השובר המתאים מבין המוצעים ע"י הספק ולבסוף יש לבצע תשלום.
    שימו לב כי אם עדיין לא הצטרפתם למועדון החברים של קרמל - תוכלו לעשות זאת תוך כדי הזמנת השובר - ובחינם לגמרי! והכל עניין של דקה-שתיים בסך הכל.

  • האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

    ניתן לבצע הזמנה דרך האתר אונליין ע"י תשלום באשראי, וניתן לבצע גם הזמנה טלפונית בטלפון 1700-55-07-55.

  • האם חובה להצטרף למועדון החברים של קרמל בשביל להזמין?

    כן, חובה להירשם למועדון החברים כי רק כך לנו ולספק יהיו כל הפרטים הרלוונטיים שלכם הקשורים למימוש הרכישה. ההרשמה אורכת דקה בסך הכל.
    ובלי קשר, החברים במועדון זכאים למגוון ענק של שוברים בהנחה, כרטיסים והטבות שוות, אז זה שווה במיוחד.

  • למה להזמין אטרקציה/ספק דווקא דרך קרמל?

    ההזמנה דרך קרמל מהירה, פשוטה וקלה והכי חשוב השוברים מוצעים בהנחות ענקיות ומשתלמות.

  • מהם אמצעי התשלום? יש אפשרות לשלם במזומן?

    אמצעי התשלום באתר הינם כרטיסי אשראי בלבד על כל סוגיהם (פרט לכרטיס אמריקן אקספרס ולכרטיס תייר).

  • איך מבטלים הזמנה? והאם יש לכך עלויות?

    תנאי הביטול המלאים והמפורטים מופיעים בעמוד "תקנון הזמנה אונליין".
    ובקצרה, שוברים לאטרקציות ניתן לבטל בהתאם לפירוט הנ"ל:
    ביטול הזמנה עד 48 שעות ממועד הביצוע שלה, הינו בזיכוי מלא של הסכום ששולם, ישירות לכרטיס האשראי.
    ביטול הזמנה לאחר 48 שעות ממועד הביצוע שלה ועד ל14 יום ממועד ההזמנה, הינו בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ''א-1981 (''חוק הגנת הצרכן'').
    ביטול הזמנה לאחר 14 ימים ממועד ההזמנה, יחויב בעלות המקדמה ששולמה במערכת האתר, ללא זכאות להחזרים.

  • איך/מתי אקבל את פרטי הספק לתיאום הגעה?

    פרטי הספק המלאים מופיעים בעמוד הפרסומי של הספק. בנוסף, פרטי הספק יוצגו בעמוד "אזור אישי" לאחר הרכישה.

  • מי אחראי לעסקה?

    הספק הינו האחראי הבלעדי לעסקה. פורטל קרמל הינו פלטפורמה אינטרנטית לפרסום וקידום ספקים, בעלי מקצוע, מקומות ואטרקציות.
    פורטל קרמל אינו אחראי על טיב השירות, המקומות/אטרקציות, האיכות, התוכן או כל דבר אחר הקשור במימוש השובר. בנוסף, התכנים והתמונות בדפי הפרסום באחריות הספקים בלבד.

  • איך אני יודע מה תנאי העסקה?

    בעמוד הספק מתפרסמים כלל תנאי העסקה בפירוט נרחב. יש לבחור את ההצעה המתאימה בהתאם לפירוט, בדגש על הכתוב בלשונית "האותיות הקטנות", שם מפורטים תנאים מפורטים והתניות נוספות.

  • האם האתר מאובטח?

    האתר מאובטח ע"י מפתח הצפנה SSL. בנוסף, סליקת האשראי מתבצעת ע"י ספקית סליקה מורשית, בתקן PCI-DSS המאושרת ע"י חברות האשראי.

  • האם ניתן לשלם בתשלומים?

    לא ניתן לשלם בתשלומים.

  • שכחתי סיסמא, איך ניתן לשחזר אותה?

    ניתן לשחזר את הסיסמא ע"י כניסה לעמוד "מועדון חברים/אזור אישי" בתפריט העליון (במחשב) או בתפריט התחתון (בנייד).

  • מהן האותיות הקטנות?

    האותיות הקטנות הינן הגבלות והתניות שהספק והאתר יכולים להוסיף להצעות מסוימות. יש לקרוא בעיון את הכתוב באותיות הקטנות ולוודא שאכן ההצעה מתאימה לכם טרם ההזמנה.

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר