כאן תמצאו מענה לשאלות נפוצות שאנו נתקלים בהן. במידה ויש לכם שאלות נוספות - תוכלו לפנות אלינו בשמחה ותקבלו מענה איכותי ומידי.
מידע כללי על קרמל
-
מהו פורטל קרמל?
קרמל הינו פורטל הפנאי המוביל בארץ, בו תוכלו למצוא מבחר גדול של הפעלות לכל הגילאים לארגון ימי הולדת לילדים, למבוגרים ולמגוון אירועים, תוכלו לארגן ימי כיף וגיבוש וליהנות מהיצע רחב של אטרקציות ברחבי הארץ. עובדים עם קהל לקוחות פרטי ועסקי כאחד.
אנו מאמינים במתן שירות איכותי ברמת פרימיום לכל לקוח, ומספקים זאת מסביב לשעון בזכות צוות איכותי עם ניסיון, רף סטנדרטים גבוה במיוחד וחזית הטכנולוגיה העדכנית ביותר. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד אודותינו. -
מי הבעלים של פורטל קרמל?
קרמל הינו בבעלות ובניהול חברת ניסימדיה פתרונות אינטרנט בע"מ, בעלת ניסיון רב של יותר מעשור בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט, קידום במנועי חיפוש, הקמה וניהול פורטלים מסחריים.
מנכ"ל ניסימדיה והבעלים של קרמל הינו ניסים כהן, בעל ניסיון של מעל 15 שנים בעולמות הפרסום, השיווק, והקידום של חברות ועסקים בדיגיטל. ניתן לקרוא עוד בעמוד אגרת המנכ"ל. -
למי מיועד הפורטל?
הפורטל מיועד הן ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין ספקים לאירועים שונים, דוגמת ימי הולדת לילדים, ימי הולדת למבוגרים, חוגים ועוד,
ובנוסף, מיועד ללקוחות עסקיים, חברות, ארגונים, קניונים, עיריות ומוסדות המעוניינים לארגן ימי כיף, ימי גיבוש, סדנאות מנהלים וצוותים, הופעות גדולות, פסטיבלים וכו'.
גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה מלאה. -
איך יוצרים אתכם קשר לקבלת מידע, ייעוץ ושאלות?
באפשרותכם לפנות אלינו בכל שאלה. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מלאה עד שתמצאו מה שאתם מחפשים. שירות הלקוחות זמין למענכם בימים א' - ה', בשעות 09:00-17:00, בטלפון מספר 1700-55-07-55.
-
מהם שעות הפעילות של שירות הלקוחות שלכם?
ישנו מענה הודעות פעיל 24/7 שישמח לקבל את פנייתכם ולהעבירה אל צוות קרמל שיחזרו אליכם בהקדם האפשרי בימי הפעילות א'-ה' בשעות 09:00-17:00. חשוב לציין כי ניתן לרכוש אונליין באתר 24/7.
שימוש בפורטל קרמל
-
מי הם הספקים המופיעים בפורטל?
בקרמל תמצאו ספקים קשורים לעולם האירועים בכל רבדיו, החל מהפעלות לבריתות, ימי הולדת לילדים, בר/בת מצווה ועד הפעלות למסיבת רווקות, הפעלות למבוגרים ועוד, וכן ספקים הקשורים לעולם האטרקציות ברחבי הארץ החל ממתחמי קטיף, משחקיות, גני חיות ועד לטיולי טרקטורונים, ריידרים, רייזרים ועוד.
הרוב המוחלט של הספקים עובד הן עם קהל לקוחות פרטי והן עם קהל לקוחות עסקי. -
איך ניתן לחפש ספק/אטרקציה בפורטל?
בחלקו העליון של האתר תמצאו אייקון חיפוש (בנייד) / שורת חיפוש (במחשב), בה תוכלו להקליד ולחפש כל שם של ספק/נושא/אטרקציה המעניינים אתכם.
נוסף על כך, באתר תוכלו למצוא תפריט המכיל קטגוריות במגוון נושאים, החל מימי הולדת לילדים, הפעלות למבוגרים, ואירועים ועד אטרקציות לילדים ומבוגרים ומסלולי טיול ברחבי הארץ. -
למה להזמין אטרקציה/ספק דווקא דרך קרמל?
ההזמנה דרך קרמל מהירה, פשוטה וקלה והכי חשוב השוברים מוצעים בהנחות משתלמות ביותר שלא כדאי לפספס.
-
איך אני מתאם/מברר מול הספק/אטרקציה שמצאתי הגעה/פרטים?
פרטי הספק המלאים מופיעים בעמוד הפרסומי של הספק. במידה ורכשתם שובר, פרטי הספק יופיעו גם בעמוד "אזור אישי" לאחר הרכישה.
-
איך ומתי אני מקבל את השוברים שהזמנתי
במיידי עד כמה שניות בודדות. השובר ישלח אלייך בSMS או באימייל בהתאם לפרטים שהזנת.
בנוסף, ניתן לצפות בשובר ב- אזור האישי.
מועדון החברים של קרמל והאזור האישי
-
מהו מועדון החברים של קרמל?
מועדון החברים של קרמל הינו מועדון פתוח המקנה למצטרפים את היכולת ליהנות מרכישת שוברים בהנחה, מקבלת עדכונים על מבצעים בלעדיים בקרמל וליהנות מהטבות, מידע ותוכן.
-
מהו האזור האישי וכיצד מתחברים אליו?
לאחר ההצטרפות למועדון החברים של קרמל יווצר לכם "אזור אישי" בו ניתן לראות את כל רכישות השוברים שבצעתם באתר וכן את ההטבות שהורדתם.
-
שכחתי סיסמא, איך ניתן לשחזר אותה?
ניתן לשחזר את הסיסמא ע"י כניסה לעמוד "מועדון חברים/אזור אישי" בתפריט העליון (במחשב) או בתפריט התחתון (בנייד), וללחוץ על שכחתי סיסמה, לאחר מכן הזינו את האימייל שלכם לחצו על "אתחול סיסמה" וסיסמה תשלח אליכם למייל. בנוסף, ניתן להיכנס בכל עת עם הנייד שהזנתם בעת ההרשמה לאזור האישי. בעת הזנת הנייד בהתחברות תקבלו סיסמה חד פעמית איתה תוכלו להתחבר.
-
האם ישנן הנחות/הטבות שאפשר לקבל?
בהחלט! קרמל הינו מועדון לקוחות פתוח המציע מגוון הנחות לאטרקציות שונות ברחבי הארץ, ברכישת שוברים בהנחה אונליין.
מידי עת תוכלו למצוא מגוון של הטבות והנחות אותם מציעים הספקים השונים, בעת בורדת הטבה באתר חשוב לציין כי מימוש ההטבה הינו מול הספק ישירות.
אנחנו מזמינים אתכם לעקוב מידי פעם אחרי ההנחות שאנחנו מציעים מעת לעת בקרמל וכן, אחרי הפרסומים שלנו ברדיו שם תוכלו לזכות בשוברי הטבה למימוש ברכישה אונליין באתר. -
האם חובה להצטרף למועדון החברים של קרמל בשביל להזמין?
ההרשמה למועדון החברים מאפשרת להעביר לכם את השוברים שרכשתם לנייד/לאימייל ובנוסף לעדכן אותם באזור האישי שלכם לצורך מעקב וצפייה. בנוסף, כך לספק יש את הפרטים הרלוונטיים שלכם הקשורים למימוש השובר שרכשתם.
חשוב לציין! ההרשמה אורכת כ-דקה בסך הכל.
מלבד זאת, החברים במועדון זכאים למגוון ענק של שוברים בהנחה, כרטיסים והטבות שוות, אז משתלם לכם להצטרף!
ביצוע הזמנה ותשלום
-
כיצד מזמינים ספק/אטרקציה?
על מנת להזמין ספק ו/או לתאם מול אטרקציה מהאתר יש תחילה לאתרו בקטגוריות השונות ולאחר מכן יש לפנות אליו ישירות ע"י חיוג למספר הטלפון המשוייך אליו.
את מספר הטלפון תוכלו למצוא בקוביות הפרסום בעמודי הקטגוריות ובנוסף בעמודי הפרסום האישיים של המפרסמים.
תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה חינם ע"י שיחת טלפון לשירות הלקוחות של פורטל קרמל, אך ההזמנה בפועל מתבצעת ישירות מול הספק. -
למה להזמין אונליין?
המון סיבות! ראשית, אתם חוסכים את ההמתנה בתור לקופה אצל הספק - מגיעים, סורקים בכניסה את קוד ה-QR או מציגים את מספר השובר שקיבלתם מקרמל... ונכנסים.
שנית, בהזמנה אונליין אתם נהנים מאפשרות ביטול חינם תוך 48 שעות ממועד ההזמנה, כך שיש לכם את היכולת להתחרט.
נוסף לכך, בהזמנות אונליין תוכלו להנות ממחירים בלעדיים למזמינים אונליין דרך האתר - הנחות, הטבות ומבצעים שווים במיוחד. -
למה להזמין עכשיו
המחיר/ההנחות/המבצעים/התנאים שבאתר מאוד דינמיים, כך שיתכן שמה שתראו היום כבר לא יהיו מחר. אז, חבל לפספס.
-
כיצד מבצעים רכישה אונליין באתר?
החברים במועדון הלקוחות של קרמל יכולים לבצע הזמנה אונליין באתר בצורה פשוטה מאוד.
1. בוחרים את הספק/האטרקציה/המקום שמתאים לכם.
2. בוחרים את סוג השובר הרלוונטי עבורכם מבין השוברים המוצעים ע"י הספק.
3. מבצעים רכישה.
שימו לב כי אם עדיין לא הצטרפתם למועדון החברים של קרמל - תוכלו לעשות זאת תוך כדי הזמנת השובר - ובחינם לגמרי!
והכל עניין של דקה-שתיים בסך הכל. -
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
כמובן, אם ברצונכם לבצע רכישה טלפונית ולא דרך האתר אונליין ע"י תשלום באשראי, תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון 1700-55-07-55 ונבצע את הרכישה עבורכם. תיתכן עמלת שרות, בכפוף לתקנון.
-
האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ע"י מפתח הצפנה SSL. בנוסף, סליקת האשראי מתבצעת ע"י ספקית סליקה מורשית, בתקן PCI-DSS המאושרת ע"י חברות האשראי.
-
מהם אמצעי התשלום? יש אפשרות לשלם במזומן?
אמצעי התשלום לרכישה אונליין באתר הינם כרטיסי אשראי בלבד על כל סוגיהם (פרט לכרטיס אמריקן אקספרס ולכרטיס תייר).
-
האם ניתן לשלם בתשלומים?
לא ניתן לשלם בתשלומים.
-
מהי העלות להזמנה של ספק?
העלות להזמנת ספק משתנות בין הספקים השונים בהתאם לדרישותיהם השונות. העלויות מגלמות בתוכן את הניסיון, זמן האירוע, זמן ההכנה הנדרש, נסיעות, ציוד, עלויות משתנות ועוד.
אצל חלק מהספקים תוכלו לראות את העלות הנדרשת בקטגוריות ובעמודי הפרסום השונים באתר. עם זאת, ישנם ספקים שאת מחירם תוכלו לקבל ע"י שיחת טלפון בלבד, בהתאם לבקשתם.
תנאים והגבלות
-
מי אחראי לעסקה?
הספק הינו האחראי הבלעדי לעסקה. פורטל קרמל הינו פלטפורמה אינטרנטית לפרסום וקידום ספקים, בעלי מקצוע, מקומות ואטרקציות.
פורטל קרמל אינו אחראי על טיב השירות, המקומות/אטרקציות, האיכות, התוכן או כל דבר אחר הקשור במימוש השובר. בנוסף, התכנים והתמונות בדפי הפרסום באחריות הספקים בלבד. -
איך אני יודע מה תנאי העסקה?
בעמוד הספק מתפרסמים כלל תנאי העסקה בפירוט נרחב. יש לבחור את ההצעה המתאימה בהתאם לפירוט, בדגש על הכתוב בלשונית "האותיות הקטנות", שם מפורטים תנאים מלאים והתניות נוספות.
-
מהן האותיות הקטנות?
האותיות הקטנות הינן הגבלות והתניות שהספק והאתר הוסיפו להצעות מסוימות. יש לקרוא בעיון את הכתוב באותיות הקטנות ולוודא שאכן ההצעה מתאימה לכם טרם ההזמנה.
-
תוך כמה זמן אפשר לממש שובר בטרם פג תוקפו?
כלל השוברים באתר תקפים ל-90 יום ממועד הרכישה. במידה ולא הספקתם לממש במסגרת זמן זה ועוד לא תם תוקף השובר ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולקבל הארכה של השובר לתקופה נוספת ללא עלות.
-
איך מבטלים הזמנה? והאם יש לכך עלויות?
הזמנה שסגרתם ישירות מול ספק/מפעיל יש לפנות אליו לצורך בירור תנאי הביטול.
לגבי שובר שנרכש אונליין, אצלנו בקרמל אכפת מכמכם ולכן ניתן לבטל שוברים לאטרקציות בחינם ולקבל החזר מלא. בהנחה ופניתם - עד 90 יום ממועד רכישת השובר. -
איך מבטלים מוצר שנרכש בקרמל אונליין?
במידה ורכשתם מוצר פיזי ולא שובר ניתן לבטלו בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
שוברים שלא מומשו ניתן לבטל עד 90 יום ממועד הרכישה.
חווית השימוש בקרמל
-
הזמנתי ספק דרככם והיה מעולה. איך ממליצים עליו?
איזה כיף לשמוע! הספק בהחלט ישמח אם תפרגנו לו על ידי הוספת המלצה באתר.
כל שעליכם לעשות הוא לחפש את שם הספק בשורת החיפוש בחלק העליון של האתר, להקליק עליו ולהוסיף המלצה בעמוד הפרסומי האישי שלו באתר. -
הזמנתי ספק דרככם והתאכזבתי, מה ניתן לעשות?
פורטל קרמל הינו פלטפורמה אינטרנטית לפרסום וקידום ספקים, בעלי מקצוע, מקומות ואטרקציות. אין אנו אחראיים על טיב השירות, האיכות והתוכן. התכנים והתמונות בדפי הפרסום באחריות הספקים בלבד.
מסיבות אלו ממש, לא נוכל לספק אחריות להזמנה כיוון שלא איתנו נסגרה העיסקה בפועל. עם זאת, בעת מכשול או תקלה, נשמח לנסות לפתור את העניין ולסייע לכם ככל שנוכל בתיאום מלא מול הספק שהוזמן.
נודה לכם מאוד אם תעבירו לנו פניה מנוסחת בצורה מלאה וברורה כך נוכל לבדוק את העניין לעומקו ולטפל בה מהשורש בכדי שלא תתרחש שוב בעתיד.