מידע חשוב לספקים

ספקים ובעלי מקצוע יקרים, אספנו עבורכם מספר המלצות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לפרסם את עצמכם בצורה מיטבית באתר וכך לגייס את הלקוחות המתאימים ביותר עבורכם. לסגור עסקאות מעולם לא היה כ"כ פשוט.

בחרו תמונות איכותיות ומעודכנות
------
אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אם כך, כמה שוות 20 תמונות? הרבה. אנחנו בני אדם, אנחנו "קונים עם העיניים".
עדכנו את הפרסום שלכם בתמונות טובות ואיכותיות שלכם, הציגו את כל האביזרים שאיתם אתם מגיעים, הראו מעט צילומים של הקהל והאווירה הכללית והתמקדו בדברים ייחודיים שניתן למצוא רק אצלכם.
תמונות טובות זה אחד מהדברים החשובים ביותר - אם גולש יכנס לפרסום שלכם ויראה תמונות ישנות, דהויות ומטושטשות, הוא יעשה "אחורה פנה" ויעבור למפרסם אחר, וחבל.
לא פחות חשוב זה התקופה בשנה - קיץ? הציגו תמונות של דשא, אירועים בפארקים ובמקומות פתוחים. חורף? הציגו תמונות במקומות סגורים. רק כך הגולש (הלקוח הפוטנציאלי) יקבל את המסר שאתם אכן מתאימים לו ולאירוע שהוא מתכנן.


פרטו את ההצעה בצורה ברורה ונרחבת
------
הלקוח הפוטנציאלי רוצה לקרוא ולראות שמה שאתם מציעים אכן מתאים עבורו, הוא רוצה להתרשם איך יתקדם מהלך האירוע, מי אתם ומה אתם מציעים.
מה עושים? כותבים על דף בנקודות את כל הפרטים החשובים עליכם ולאחר מכן מרחיבים עליהם ומסדרים את הטקסט הפרסומי בצורה כרונולוגית.
התחילו ממשפט מושך ואטרקטיבי המלמד מה הולך להיות באירוע שלכם, המשיכו עם פירוט קצר מהי ההפעלה/ההצעה שלכם, חלקו את הפעילות (אם ישנה כזו) למספר חלקים והציגו כל אחד מהם, הציגו את האביזרים/חומרים שאתם מביאים אתכם, הציגו מידע נוסף שכדאי למזמין לדעת (איך משלמים, אפשרויות שדרוג נוספות וכו'), ציינו בכמה מילים על הצעות נוספות שיש לכם להציע ולבסוף הציגו מי אתם, מה הניסיון שלכם ולמה כדאי לבחור דווקא בכם.
הסדר והמבנה שהצגנו הוא כמובן הוא המלצה וכל רעיון אחר יכול לעבוד אם יכיל את הדברים הרלוונטיים, גם אם יוצג בסדר אחר או בצורה אחרת.


התמקדו בנושאי פעילות ואזורים מצומצמים ומוגדרים מראש
------
אתם מספקים מספר דברים שקשורים לעולם האירועים? יש לכם להציע גם מקום לאירוע, גם בר מתוקים, גם הפעלת כדורגל וגם סדנת שוקולד? אל תציגו את הכול באותו כרטיס!
בפרסום עובד הרעיון של "תפסת מרובה לא תפסת". ככל שתערבבו באותו כרטיס נושאים או תחומים שונים, כך יפחת הסיכוי שיפנו אליכם.
לקוח פוטנציאלי שחיפש סדנת שוקולד ויכנס לכרטיס הפרסומי שלכם ויראה בתחילה שיש לכם תמונות של מקום לאירוע ולאחר מכן יראה בר מתוקים לא ימשיך הלאה לחפש ולדפדף בתמונות, אלא ייצא מהעמוד הפרסומי ללקוח הבא.
מנגד, הסיכוי שיפנה אליכם גם זה שמחפש מקום לאירוע יפחת גם הוא, מהסיבה הברורה שאם מישהו מחפש מקום לאירוע, הוא ירצה להתרשם מתמונות של המקום וכמה שיותר.
אם הלקוח יראה רק מס' תמונות מצומצם אצלכם ואחרי זה "בלאגן" של תמונות ודברים לא קשורים, הוא יברח ויחפש את הספק עם הכרטיס הפרסומי שמתעסק רובו ככולו במקום לאירועים, עם תמונות מהמקום, פירוט רק על המקום וכו'.
באופן דומה עובד עניין אזורי הפעילות: אם אתם מתגוררים באזור הדרום, אין לכם מה לרשום "כל הארץ" או אזורי פעילות הכוללים את הצפון כי ממש לא סביר שמישהו מהצפון יזמין אתכם - זה הרי יגולם לו בעלויות של דלק וזמן והוא יעדיף מישהו שמתגורר קרוב אליו.


החזיקו בפוליסת ביטוח
------
אם עדיין לא רכשתם פוליסת ביטוח עשו זאת עכשיו! לא תרצו שחלילה יקרה משהו באירוע, גם אם לא קשור אליכם, וינסו להאשים אתכם ברשלנות שתעלה לכם הרבה כסף ותוכל למוטט אתכם כלכלית.
מה גם שככל שעוברים הימים, כך יותר ויותר לקוחות מחפשים אך ורק ספקים בעלי פוליסת ביטוח בתוקף, ובטח ובטח לקוחות עסקיים.


בקשו המלצות מלקוחות
------
הגעתם לאירוע, נתתם את כל הלב והנשמה והאירוע היה מושלם. לא בושה לבקש שירשמו לכם איך היה בכמה מילים בפורטל שלנו. המלצות שוות הרבה כסף, מסייעות ללקוחות נוספים להחליט לבחור דווקא בכם ומתארות דברים שהיו באירוע בצורה חיובית גם אם לא הרגשתם אותם באותו הרגע.
לא הספקתם לבקש המלצה בתום האירוע ועברו מספר ימים מאז? שלחו הודעת SMS ללקוח ובקשו ממנו לספק לכם משוב איך היה האירוע, מה אמרו לו האורחים והאם נהנה וקיבל תמורה בעד האגרה. המשוב חיובי? בקשו לפרסמו בפורטלים השונים (ובניהם קרמל). המשוב שלילי? למדו ממנו למען האירועים הבאים.


ספקו מענה זמין, מהיר ואיכותי
------
קיבלתם שיחת טלפון? עצרו הכול וענו לה! טוב נו... לא בדיוק. אם בדיוק החלטתם להתקלח ופתאום קיבלתם שיחה מלקוח מתעניין, הסבירו לו בצורה נעימה שזה זמן קצת פחות מתאים ותאמו איתו מועד (קרוב כמובן) שיהיה לשניכם נוח.
אין שום סיבה לקיים שיחת טלפון כשאתם בלחץ של זמן ואתם ממהרים לסיים את השיחה או לקיים שיחת טלפון כשיש רעשי רקע (בנסיעה או בקניות למשל) או בכל זמן לא טוב אחר.
בשיחה תחקרו את הלקוח בדבר דרישותיו, ספקו לו שיחה מקצועית עם מירב הפרטים הרלוונטיים, הציגו לו פתרונות ובעיקר - דברו אליו בגובה העיניים. כך תגדילו את הסיכויים שלכם להגיע לכדי מצב של סגירת עסקה כששני הצדדים רגועים ומרוצים.


חוו דעת קולגות וחברים קרובים על סרטונים
------
צילמתם סרטון בטלפון הנייד שלכם ולדעתכם זה משהו מעולה לפרסום? הציגו אותו לקולגות שלכם ושאלו אותם מה הרושם שלהם ממנו, מה הוא משדר ומה הבינו ממנו. האם הוא באיכות טובה? האם משדר את מה שאתם באמת מציעים?
בנוסף, האם כל הלקוחות שלכם יכולים להתחבר לסרטון שצילמתם? לדוגמא, אם אתם עושים אירועים מגילאי 5 ועד גילאי 50, לא משנה איזה סרטון תצלמו, לא סביר שכולם יתחברו אליו. הרי אם רואים ילדים, המבוגרים יחשבו שאתם פחות רלוונטיים ומתאימים עבורם ואם יראו מבוגרים, זה לא יראה מעניין לגילאים הצעירים.
מה עושים? פשוט וקל - לפעמים מומלץ לוותר על הסרטון. רק אם הסרטון איכותי ומתאר בדיוק מה שאתם עושים ופונה לכולם בצורה שווה אנו ממליצים לפרסמו. יש לציין שגם סרטון איכותי ומקצועי מידי יכול להסב נזק, שהרי הלקוח חושב שיקבל אירוע חלומי שלא בהכרח מתרחש במציאות, אלא רק בעריכה ממוחשבת.


הישארו מעודכנים וטרנדיים
------
מה לעשות, העולם מתקדם, הימים עוברים, כולם מעתיקים מכולם ומנסים להמציא את הגלגל מחדש. עדיין עושים את הקסם שבו מוציאים את השפן מהכובע? נסו לחדש, להציג דברים חדשים, לרענן ולעניין.
מידי תקופה ישנו סרט חדש, תוכנית טלויזיה או דמות שכובשת את המדינה. נסו להבין מה הקהל דורש ותסבו קלות את עצמכם שיתאים לדרישותיו. בסופו של דבר - הלקוח תמיד צודק. זה גם הזמן והמקום להדגיש – לא להעתיק מספקים מתחרים ולא להעתיק תכנים או רעיונות מתכנים המוגנים בזכויות יוצרים, שהרי אתם חשופים לאחר מכן לתביעות.


תהיו ייחודיים
------
אנחנו ישראלים וככאלה אנחנו תמיד רוצים להראות לכולם כמה אנחנו מיוחדים, משקיעים, טובים ומוצלחים ובטח ובטח באירועים שלנו. אם כך, נסו לספק ללקוח את דרישתו, הציעו לו דברים ייחודיים שלא ימצא בשום מקום אחר.
לרוב, הראשון שמביא את הדבר החדש הוא זה שמרוויח וגוזר את הקופון, ויחד איתו משמח הרבה לקוחות ואנשים סביבו. לא יודעים מה להציע? נסו לספק תכנים ייחודיים, תכנים עם ערך - זה יכול להיות תוכן חינוכי, מדעי, מגבש, מעצים ועוד הרבה.


הציגו מחיר
------
את המחיר נוהגים להשאיר לסוף וכך גם אנו עשינו פה, אך האם זה בהכרח הדבר הנכון?! התשובה היא פשוטה - לא. שוחחתם עם לקוח כחצי שעה בטלפון ולבסוף הוא שואל לגבי המחיר. עניתם... ומהצד השני של הקו אין קול ואין עונה, השארתם את הלקוח ללא מילים. הלקוח ציפה למחיר אחד ואתם בכלל חשבתם על מחיר גבוה משמעותית.
אז מה עושים? מציגים מראש את המחיר, כך תקבלו פניות רלוונטיות מאנשים שיודעים את טווח המחירים שלכם ומוכנים להציע מחיר שכזה. שימו לב - ניתן להציג מחיר "החל מ", דבר התחלתי שעונה על מספר קריטריונים שיתאימו לכם ואם כל אלו יתקיימו, אכן זה המחיר שתדרשו - למשל, אזור מסוים בקרבתכם, ימים מסוימים בשבוע, זמן עבודה מוגדר ועוד.
לא יודעים כמה לדרוש? נסו לבדוק אצל הקולגות והמתחרים שלכם כמה הם גובים ומה הם מספקים. חושבים שאתם טובים יותר? דרשו מחיר גבוה יותר. לפעמים המחיר הוא רק מספר וללקוח חשוב האיכות והשירות. ולעיתים, המחיר הוא פקטור רציני וחשוב אצל הלקוח ולא משנה מה תציעו ותספקו לו, הוא יחליט להשקיע את המחיר שהגדיר.
אם כך, הגדירו לכם גבול תחתון ועליון, החליטו לאיזה סוג של קהל לקוחות לפנות ואיך אתם מעוניינים למתג את עצמכם ובהתאם לכך קבעו מחיר שגם אתם וגם הלקוחות הפוטנציאליים תהיו מרוצים ממנו.


עדיין לא סגורים על עצמכם איך עוד ניתן לשפר את הפרסום ולהציג את עצמכם בצורה מיטבית? צריכים עוד הכוונה וייעוץ? מוזמנים ליצור קשר בטלפון 1700-55-07-55.


מידע חשוב לספקים