טרקטורוני הצפון אכזיב

פנייתך נשלחה בהצלחה.
המשך גלישה מהנה.

יום כיף לקבוצות וארגונים

מארגנים יום כיף וגיבוש? מעולה, בשביל זה אנחנו פה!
אם אתם קבוצה מעל 20 אנשים ומחפשים לארגן יום שכולו פאן אנחנו נשמח לעשות זאת עבורכם.
אצלנו תמצאו את צוות המומחים לארגון ותכנון ימי כיף וגיבוש מנצחים בהתאמה אישית.

בחירת הפעילות, האטרקציות, המסעדות וכל המסביב בהתאם לדרישות ולתקציב שלכם, תכנון לו"ז ושליחת הזמנה לכלל המשתתפים.

השאירו פרטים וצוות המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם!

מחירים

• בחירת דירוג:

דויד | - טוב מאוד
01/08/2023

נהנינו מאוד! היחס של הצוות מצויין ומסלול הנסיעה אומנם קצר אבל ממש מהנה. כולם נהנו - הילדים והמבוגרים. חווית ה"קפה על החוף" עם ההסבר על החופים ממש מוסיפה

אירית וולוך | - טוב
08/07/2023

קבלת הפנים הייתה מהממת צוות סופר נחמד. הטיול עצמו היה ממוצע מינוס לא הייתי קוראת לזה אקסטרים בשום צורה. עוברים כמה פעמים בטיול דרך אזורי חול עם המון זבל ויש יותר מדי עצירות לטעמי. מה שכן בתחילת בטיול נוסעים על הכביש ואפשר לראות את הצבע המהמם של המים. מציאותית הנסיעה עצמה בטרקטורונים ממש קצרה עוצרים לקפה ליותר מ20 דקות עוצרים להצטלם בדרך כמה פעמים (המדריך עוצר מיוזמתו לצלם את כולם). לא הייתי ממליצה למי שמחפש אקסטרים או אפילו טיול אמיתי. למשפחה עם ילדים יכול להיות מעולה.

מרינה ריבקין | - טוב מאוד
11/06/2023

כייף לכל המשפחה. להיזהר לאנשים הסובלים לבעיות גב. לא לנשים הרות.

שגיא ב. | - מעולה
17/05/2023

חוויה נעימה לכל המשפחה. מסלול קל/מתון. סיבוב של שעה בערך. כלים במצב טוב. הדרכה מקצועית ( בקשו להיות עם המדריך ענאן ) נעימת סבר. כולל עצירה לקפה והסבר על הסביבה. הילדים נהנו מאוד.

אור אבינו | - מעולה
25/04/2023

פעם שלישית שלנו במקום החוויה פשוט מטורפת הצוות מדהים אחד אחד. ירין וענאן בחורים מדהימים קיבלו אותנו בצורה יוצאת מן הכלל על אף שאיחרנו בכמה דקות ירין מדריך פשוט מטורףסבלני ברמות היה ודאג לנו לאורך כל המסלול ובסוף פינק אותנו עם התה המפורסם והטעים שלו. ממליצים בחום!!!!!

מיכל ממון | - מעולה
17/03/2023

חוויה מקסימה לכל המשפחה טיול מהנה ומגבש מתאים לגילאים שונים . נסענו בשמורת בצת בנוף הייחודי של חופי אכזיב תמיר המדריך הכין לנו קפה לפינאלה.. הכי חשוב שמקפידים על שמירת הבטיחות הנהלים מעל הכל במיוחד שהנוסעים הם ילדים קטנים . מומלץ בחום

אלמוג מור יוסף | - מעולה
02/03/2023

הגענו למקום כחלק מחגיגות יום הולדת 30 לאישתי המדריך שלנו ענאן היה אלוף! העביר לנו את הטיול בכיף מצחיק מאוד ונותן הסבר מעניין ומפורט על האיזור. ממליץ בחום

בת שבע מקוביצקי
14/02/2023

מומלץ בטירוף. ענן מדריך מאד אדיב ונחמד. היה מושלם.

שי לוי
26/12/2022

ענן יא אלוף!!!! עשיתי טיול רייזרים עם הילדים היום בבוקר היה נהדר הטיול הנוף האדיבות של ענן נהנינו מאד!!!! תודה רבה אנחנו עוד נחזור

מירב
14/07/2022

רצינו להגיד המון תודה על אתמול!נהננו מאוד,המסלול היה אתגרי וכיף,והשהות איתך הייתה נעימה מאוד בהחלט נבוא שוב בחופש הבא

אליזבט סממה יעקב | - מעולה
14/06/2022

היה כיף ומדהים מצחיק ומהנה בטירוף הילדים נהנו ולא פחות גם אנחנו ממליצה לא לצאת עם תיקים או להשים אותם למעלה. היה נו קטע של מים שה היה כיף והמים ניכנסו לרכב עצרנו בדרך להחליף נהגים למי שרוצה. והמשכנו לתצפית והסבר קצר וגם לתה ... ממליצה בחום בטוח שנחזור שוב

ליאור טל
29/05/2022

היינו זוג חגגתי לחבר שלי יום הולדת המדריך ענאן האלוף עשה לנו תיום הולדת נתן לנו חוויה אמיתית דאג לצלם אותנו ועשה הכל בחיוך אחלה גבר

נתנאל
27/04/2022

נסענו שני רייזרים עים המדריך טל האלוף לקח אותנו לבילוי מדהים הילדים נהנו מאד ונחזור שוב בחופשה הבאה רק אצל טל המדריך

רויטל
17/04/2022

היינו היום עם ענאן המדריך המושלם והיה פשוט כייף אמיתי, היחס, השירותיות, היעילות וכל האווירה שענאן דאג, בזכותו היה פשוט מושלם... מומלץ בחום

הדס
14/04/2022

עשינו היום טיול בהרכב משפחתי מורחב עם המדריך ענאן. היה מעולה! מסלול כיפי עם נוף עוצר נשימה, מדריך מקסים שהעשיר אותנו בידע, קפה ואווירה נהדרת. מומלץ מאוד! כל הקבוצה מאוד נהנתה.

אליאור
24/02/2022

באנו בתור זוג והייתה חוויה מדהימה, היה לנו מדריך בשם ענאן שהיה מאוד סבלני, האישה קצת פחדה בהתחלה לנהוג וענאן דיבר איתה בסלבנות, הסביר לה עזר בכל מה שהיה צריך, והכין תה הצדה. חוויה מושלמת, מומלץ מאוד.

לינה
19/02/2022

חוויה מקסימה לכל המשפחה ... נהננו מאוד ו הכל בגלל המדריך המקסים ענאן ,מנומס ,סבלני,חייכן בוודאי חוזרים ♥️♥️

ניב גבריאל
03/02/2022

קיבלנו את ענאן בתור המדריך שלנו חייב לספר לכם שהלוואי שככה כל המדינה שלנו תתנהג אחד כלפי השני בן אדם מדהים עם חיוך על הפנים שדואג לחוויה טובה וכיפית אוהב את הארץ וחידש לי דברים שלא ידעתי על איזור הצפון ממליץ בחום תבקשו את ענאן

איך להגיע

נווט ב- Waze

עוד הצעות בסביבה הקרובה

קייקי מעיין הגושרים

קיבוץ הגושרים

חוויה משפחתי בלתי נשכחת במעיין הגושרים, יום שכולו מים, אויר טוב ואנרגיות מדליקות. שטים ונהנים איתנו בגושרים.

1 חוות דעת

חוות הבוקרים - מרום גולן

מרום גולן

חוויה מושלמת בצפון המושלם שלנו, רכיבה על סוסים חוויה כיפית בכל גיל, המקום מציע מגוון אטרקציות ומסעדה מוכרת ומומלצת

3 חוות דעת

טיולי ג'יפים איתמר - חווית שטח 4X4

מצודת ביריה

נסיעת שטח אתגרית המשלבת את נופי הצפון הקסומים יחד עם האדרנלין שבנסיעת ג'יפים בשטח - לא בשבת

25 חוות דעת

חוות הסוס והדובדבן

חוות הסוס והדובדבן, מושב אודם

קטיף עצמי של פטל אדום, שחור, תות שדה, אוכמניות ועצי תות פקיסטני המיוחד בטעמו.