טיולי ג'יפים איתמר

פנייתך נשלחה בהצלחה.
המשך גלישה מהנה.

כל המידע על טיולי ג'יפים איתמר - חווית שטח 4X4

בואו ליהנות מחוויית שטח מרתקת ומלאת אדרנלין בג'יפים 4X4!
חוויה המשלבת נסיעת שטח אתגרית, עם היסטוריה מרתקת, טבע ששואב אותך אליו ונופים של הרים מוריקים להפליא.

*** חוויה מדהימה בכל ימות השבוע - לא עובדים בשבת ***

החוויה שזוכים לחוות מקבלת משמעות כפולה, מן דיסונאנס שמשלב כמו פאזל את הג'יפים 4×4 של איתמר לצד הסימטאות הקסומות של צפת.
אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק מהחוויה הזו שתיחרט לכם בזיכרון ותשאיר אתכם עם טעם של עוד!

אז איך זה עובד?
נגיע לאסוף אתכם, עם ג'יפים 4×4 פתוחים ומרווחים. נתחיל בהדרכה קצרה אך מפורטת ולאחריה נצא לדרך....
נפתח עם מסלול אתגרי מלא בכיף. נגיע למקומות יפיפיים (שלא בטוח שהייתם מגיעים אליהם לבד) ונחלוף על פני נופים מדהימים לאורך כל המסלול.
- קיימים מס' מסלולים מרתקים מהם תוכלו לבחור, אנחנו נדאג להכיר לכם מקרוב ובצורה מהנה את המסלול שבחרתם :)

מסלולים לבחירתכם:

• הרי הגליל ויערות הגליל (נקודות לדוגמה: עין זיתים, קדיתה)
  • טבריה (נקודות לדוגמה: תצפית הר ארבל, יער לימונים)
  • רמת הגולן (נקודות לדוגמה: הירדן ההררי בדרום רמת הגולן, עין תינה בצפון מזרח רמת הגולן)
  • נופי החרמון
  • מסלולי נחלים ומעיינות (נקודות לדוגמה: נחל דישון, עין עלווה)

מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת!

מידע חשוב:

• לא עובדים בשבת!!!
  • אורך הפעילות: קיימים מס' מסלולים לבחירתכם למשך שעה / שעה וחצי / שעתיים
  • הנהיגה הינה ע"י נהגים ומדריכים מנוסים
  • הפעילות מתאימה לכל הגילאים (החל מגיל 1-99)
  • הפעילות מתאימה ל: ימי כיף משפחתיים | ימי הולדת | בר/בת מצווה | ימי גיבוש חברים | ימי גיבוש עובדים | מתאים לקבוצות גדולות

אז למה אתם מחכים?
"איתמר טיולי ג'יפים" - חווית שטח שלא תשכחו!

יום כיף לקבוצות וארגונים

מארגנים יום כיף וגיבוש? מעולה, בשביל זה אנחנו פה!
אם אתם קבוצה מעל 20 אנשים ומחפשים לארגן יום שכולו פאן אנחנו נשמח לעשות זאת עבורכם.
אצלנו תמצאו את צוות המומחים לארגון ותכנון ימי כיף וגיבוש מנצחים בהתאמה אישית.

בחירת הפעילות, האטרקציות, המסעדות וכל המסביב בהתאם לדרישות ולתקציב שלכם, תכנון לו"ז ושליחת הזמנה לכלל המשתתפים.

השאירו פרטים וצוות המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם!

מחירים

• בחירת דירוג:

שחר | - מעולה
11/09/2023

יצאנו בארבעה ג׳יפים עם נהגים חביבים אליהם מיד הנוער התחבר. טיול נפלא!! טיילנו באזור ביריה וצפת לנופים מרהיבים, הטיול היה מעניין, מצחיק ומטלטל נהננו מאוד וללא ספק נחזור שוב נעורים חניתה

רויטל | - מעולה
14/08/2023

3 משפחות מהמרכז, שרוצות להריח את הריח של הצפון, והבחירה בג\`יפים של איתמר היתה אחת ההחלטות הכי מדויקות לכך. מענה למיליון שאלות, זמינות , גמישות, הסברים, נופים וריח הצפון המהמם. (אה כן, וגם אחלה תמונות קבוצתיות הצלחת להוציא אשר) אז איתמר, אשר ויפתח, תודה רבה לכם! עוד נתראה ונשתמע... שבת שלום

שני | - טוב מאוד
10/07/2023

בחרנו לעשות טיול גיפים בטיולי ג`יפים איתמר עם הנהג המדריך התותח אשר! היה מהנה ומחכים. מלמד ומאתגר. חוויית גיבוש משפחתי אמיתית.

אלון | - מעולה
17/06/2023

אחלה מסלול עם נופים יפיפיים. תודה לאיתמר על טיול מהנה וחוויתי

שירית | - טוב מאוד
11/06/2023

היה כייף.נופים יפים.אשר,נהג מיומן

ניסים | - מעולה
02/05/2023

היה. מעולה , אשר היה מדריך מאוד נחמד וחביב , ממש שמחנו לטייל איתו , איתמר בכלל היה מדהים בכל מה שקשור להתארגנות ולקשר עד שעשינו את הטיול ממליץ בחום על איתמר ועל אשר .. הייתה לנו חוויה ממש נעימה

רונן מרס | - טוב מאוד
18/02/2023

איתמר מנהל עסק מדהים שעושה חיל לכל טיולי הג\`יפים באזור! קבענו טיול שטח יום שישי בצהריים, פגש אותנו בחור מהמם העונה לשם אשר, עלינו לג׳יפ ונסחפנו לחוויה בלתי נשכחת... אשר מלא ידע על כל פסיק, על כל נקודה בטיול, לקח אותנו לנקודות שבחיים לא היינו מגיעים אליהן, גם אדם פשוט ומדהים לטייל איתו. עצרנו בנקודות תצפית עוצרות נשימה, עלינו וירדנו בעליות ההרים, נשמנו את אוויר ההרים הנקי והכל כך צלול. לגמרי שווה את המחיר, את הזמן, החוויה שפשוט זורקת אותך לאוויר, מכניסה אדרנלין כייפי, פותחת את הנשמה ומוציאה מהשגרה המשעממת. תודה רבה איתמר, תודה רבה אשר, סופ"ש מהסרטים וכיף גדול

דקלה
27/07/2022

כשירדנו מהג'יפ אתמול נזקקנו לעיסוי פנים שנמתחו מחיוכים מצחוק ומהנאה. בטלפון הבירורים אמרתי לאיתמר "אני עם חברה מתבגרים כאן חשוב לי שיהנו.." -"הם יהנו" הוא הבטיח והוא צדק. היינו בעננים תרתי משמע אשר מדריך מעולה בכל קנה מידה מקצועי מצחיק ומחכים. חויה יוצאת דופן שנזכור תמיד:)

Nissim Sade
20/04/2022

היה . מעולה , אשר היה מדריך מאוד נחמד וחביב , ממש שמחנו לטייל איתו , איתמר בכלל היה מדהים בכל מה שקשור להתארגנות ולקשר עד שעשינו את הטיול ממליץ בחום על איתמר ועל אשר . הייתה לנו חוויה ממש נעימה

Revital Perpinial Ohayon
03/04/2022

3 משפחות מהמרכז שרוצות להריח את הריח של הצפון , והבחירה בג`יפים של איתמר היתה אחת ההחלטות הכי מדויקות לכך . מענה למיליון שאלות כ , זמינות , גמישות , הסברים , נופים וריח הצפון המהמם . ( אה כן , וגם אחלה תמונות קבוצתיות הצלחת להוציא אשר ) אז איתמר , אשר ויפתח , תודה רבה לכם ! עוד נתראה ונשתמע ... שבת שלום

Gaya Goldfain
12/01/2022

טיול מטורף עם נופים עוצרי נשימה לא להאמין שאנחנו בישראל ! החוויה הייתה מדהימה בעיקר בזכות המדריך שלנו אשר שפשוט שדרג לנו את הטיול והעשיר אותנו עם מידע על כל המקומות שהיינו בהם . מאוד מומלץ להגיע ! חוויה יוצאת מן הכלל

יאיר גלעדי
17/08/2021

היום אני ומשפחתי נסענו עם איתמר גיפים...חווית אקסטרים מטורפת...נהננו מאוד. ניר הנהג סופר מקצועי, חביב נחמד וסבלני. ממליצים בחום ובטוחים שנחזור שוב.

רויטל
03/08/2021

ללא הכרות מוקדמת ורק באהבת חינם על מנת להשיב טוב לאנשים שעושים טוב! ממליצה מכל הלב על ״איתמר טיולי ג׳יפים״ בצפת. הגענו היום שתי משפחות עם ילדים ( מגיל 4 ועד גיל 16) לטיול ג׳יפים בצפון. התחלקנו לשני רכבי שטח ויצאנו לדרך, האמת שהגעתי ללא ציפיות ( זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים טיולים מהסוג הזה ) אבל חייבת לציין שהופתענו! הטיול היה פשוט מדהים! מעבר לנופים המהממים שעברנו בהם, הטיול הותאם עבורנו ולצרכינו ברמה שאיפשרו לילדים לבחור את סוג המוסיקה לאורך המסלול, לעצור במקומות שגילינו בהם עניין, לשנות את הדרך במקומות שחששנו ( חששתי) מהאקסטרים, והכל נעשה בנועם וחיוך לצד סופר מקצועיות לאורך המסלול קיבלנו ידע מקצועי ומעניין על המקומות בהם עברנו. מעבר לחוויה עצמה זכינו להיות בחברת אנשים טובים, איתמר ואשר עשו הכל כדי שהילדים יהנו. הייתה לנו שעה וחצי מלאים בהנאה וצחוק ממליצה בחום

ורד והדר
11/06/2021

ביום שיש האחרון 11.06.2021 הזמנו טיול עם איתמר טיולי גיפים , הגדרנו טיול לזוג שמעוניין בבילוי-טיול איכותי. קיבלנו: נהג - מדריך משובח ומקצועי , נעים הליכות וידען המסביר הכל. הג`יפ - עבר בכל מקום , פתוח ומאוורר כפי שחלמנו. הטיול היה בדיוק לטעמנו , ובכל פעם שביקשנו משהו , הבחור הקשיב וניהל את המסלול בהתאם לבקשות. בקיצור היה מעולה. תודה לך איתמר , ובעיקר תודה לאשר המדריך נהג ומלווה. היה פשוט נפלא. עוד נחזור לטייל איתכם זה בטוח!!

איציק
10/04/2021

צאנו לטיול ג`יפים משפחה עם 2 בנות. היה טיול כייפי וחוייתי. הטבע מרהיב ביופיו. מומלץ בחום.

דוד וגינת בן חמו
31/03/2021

מצטרפים למילים החמות לטיולי הג`יפים האתגריים והמהנים של איתמר!!! ואו איזה חוויה!! הנהגים שהיו גם מדריכים מוצלחים, היו מדהימים!! פשוט מומלץ בחום. אין מילים.

ורה קצביץ
28/03/2021

טיול באזור יער ביריה בחול המועד פסח..נופים יפים,חוויות,מדריך מנוסה ונחמד...רצוי להוסיף עוד מקומות קרובים למים..חוויה נעימה בהחלט!

אורן אמר
28/02/2021

קחנו החלטה לטיול ג`יפים ספונטני, ואיתמר נענה לנו מעכשיו לעכשיו. יצאנו לסיור הרים בגליל העליון בג`יפ עם ניר הנהג שהיה מקצועי מפתיע וחביב, נהננו מאד עם טעם של עוד... ממליצים בהחלט!

סילינה
20/01/2021

אחלההה טיול ממש נהנינו היה לנו כיף מאוד לנשום את האוויר הכי נקי ומצד שני היחס של המלווה אחלה מרגישים כמו חברה יוצאים ביחד ומכירים מזמן... היה מקסים והוא אדם נהדר .. אהבתי מאוד ונהנינו מכל הלבבבבב

שיר כהן
25/12/2020

טיול הורס !!!! המדריך בנימין היה מדהים ואתגר אותנו! נוף מהמם, עצירות בנקודות גובה, נחלים ואפילו סיור רגלי בקדיתא. מושלם !

זהבה מזרחי
20/12/2020

טיולי ג`יפים איתמר מעצימים את החוויה ומשאירים טעם של עודדד.. נהג מקסים סבלני וסימפטי..... מסביר ברור והכל עם חיוך.. חוויה בילתי נשכחת.... ממליצה בחוםםם לסיכום.... טיולי ג`יפים איתמר מקצוענים וכייף איתם

עדן קיי
17/12/2020

חוויה מהנה שרות אדיב טיולים ברמה מומלץ מאוד

דורון
27/08/2020

טיול חוויתי נהדר בהרי צפת. שעתיים כייפיות, מתאים לגילאי 6 ומעלה. נהגים נהדרים. ביקרנו וטבלנו גם במעיין בדרך. היינו 3 משפחות בשלושה ג`יפים. מומלץ בהחלט.

רעות
10/07/2020

היינו היום בטיול ג`יפים בהדרכת איתמר וצוות הנהגים שלו בהרכב משפחתי מורחב עם סבא-סבתא, ילדים ונכדים בגילאי 3-15, בן 3 שעות. צוות הנהגים בראשות איתמר, אדיב, נעים וסופר מיומן! הנסיעה היתה ממש בגדר אקסטרים, לא קלה בכלל, אבל בהחלט חוויתית. איתמר והמדריכים מכירים היטב את השטח, מסבירים על כל מקום אליו הגענו בהרבה סבלנות ופינקו בקפה ועוגיות ליד נביעה יפיפיה. יצאנו עייפים (בכל זאת 3 שעות.) , מאובקים ומרוצים עד הגג. תודה לך איתמר, היה נהדר!

פיטר
15/02/2020

נסענו עם איתמר ביום ראשון כו אב ומה זה נהנינו, אדם ערכי וחביב, סבלן ואדיב, מסביר נהדר על עתיקות, קצת טעימות מקברי צדיקים, ומעיין נחמד. הנסיעה עצמה מלאה ריגוש ואקסטרים יפה במקומות שמרגישים את הג`יפ כהוגן הוא נותן לכלי לעשות את מה שהוא יודע והכל בזהירות וקלילות. היינו שני ג`יפים והיתה לנו חויה נפלאה של שעתיים קסומות שלא נשכח להרבה זמן זמן