מסע משפחתי

כל המידע על מסע משפחתי - טיול חווייתי

פעילות משפחתית לציון יום הולדת 60 - 70 - 80 בדרך ייחודית ומגבשת

לפניכם שלוש אפשרויות:

- "מסע משפחתי" - טיול בטבע או בעיר, העובר לאורך סיפור חייו של בעל השמחה. במסע המיוחד רק לכם, ישולבו בו חידות מאתגרות, סיפורים ואנקדוטות מאירועי חייו של החוגג ומשפחתכם. הפעילות מאפשרת לבני המשפחה הצעירים להיחשף לאישיותם המיוחדת של סבא או סבתא ובכך לגרום לו לעונג רב ביום ההולדת. הטיול מותאם לכל הגילאים כשהפעילויות משלבות גם את הילדים מגיל בית הספר.

• ניתן גם להזמין מסע לאור פנסים לחוויה עוצמתית ומיוחדת יותר
  • זמן התארגנות שבועיים

- "טיול משפחתי" -  טיול בטבע או בעיר, באתרים מיוחדים בארצנו ובהתאם לבקשתכם. הטיול מאפשר בילוי משפחתי משותף והנאה מפענוח חידות העוסקות בסיפורו של המקום.

- "חשיבה מאתגרת" - התכנסות בבית המזמין לציון אירוע מיוחד כמו יום הולדת או חג. זו פעילות המזמנת אתגר משפחתי סביב לוחות חידות בקבוצות. הנושאים מגוונים ומותאמים לכם לפי בקשה.

מידע חשוב:
- הפעילות יכולה להתבצע בכל מקום בארץ
- הפעילויות מתאימות למבוגרים וילדים
- משך הפעילות כשעתיים
- הפעילות משלבת שימוש בטלפון הנייד לצורך סריקת ברקודים ואיסוף מידע
- מעוצב אתר ייחודי לפעילות

קצת עלי
שמי אברי פוטוק – חידונאי, איש חינוך ומעצב גרפי בעל ניסיון רב שנים בפעילויות ייחודיות לקהילות גדולות או למשפחות.

לכל אדם  סיפור מרתק שצריך לדעת לספר אותו

• בחירת דירוג:

עינב מנתיב העשרה | - מעולה
30/03/2024

לאמא שלנו מגיע את כל הטוב שבעולם ואכן מצאנו את הדבר הזה ב"מסע המשפחתי" שהגיש פעילות מרתקת יצאנו לטבע שהיה בשיא תפארתו והפעילות הגישה לנו סיפורים וחידות שריגשו את כולם התלבטתי, הימרתי וזכיתי ממליצה בחום עינב

מיכל הירושלמית | - מעולה
28/03/2024

יצאנו אל מחוזות הילדות של אבא, "מסע משפחתי" הגיש לנו חוויה מרגשת ומהנה. אבא זכה להיות במרכז החגיגה. החוברת שאברי הגיש לנו הייתה מרהיבה ומאתגרת. חידות מגוונות ועבודה משותפת. ממליצה בחום - מיכל

ורד מגברעם | - מעולה
19/12/2023

מסע משפחתי לאור פנסיפ היה הפתעה מרתקת הטיול הלילי לאור פנסים היה מיוחד. המעבר מתחנה לתחנה בחידות היה משעשע וזכינו כולנו לסיפורים מרגשים ממליצה על חוויה מיוחדת

אורי מגוס | - מעולה

היה מעולה הפתענו את אמא "מלכת המדבר" בחוויה מרגשת ב"מסע משפחתי" ביפו. גילינו עולם לא מוכר של סיפורי משפחה, השתעשענו בחידות מרתקות וכולם היו מרותקים ושותפים ממליץ בחום אורי

אורי ודליה | - מעולה
28/10/2023

וכך כותבת דליה תודה אברי על הרצינות ועל זכירת הפרטים: שוליים אך חשובים בעיני.הרי ההעיקר נמצא בפרטים הקטנים… תודה רבה על ההתאמה וההתחשבות בכל המשתתפים היה מרגש! בשלבי התכנסות כולם היו בהתרגשות. תבורך על יצירתת פעילות מעניינת שהכניסה רוח חדשה למקום כולם שיתפו פעולה בעניין ובהתרגשות רבה. תודה! על יצירת חוויה ייחודית ממליצים בחום

רעות מגלאון | - מעולה

מסע משפחתי היה עבורנו חוויה מיוחדת. בחרנו בפעילות כי חיפשנו אירוע לא שיגרתי שיתאים למשפחה וירתק את אמא בחרנו במסלול ביפו כי יש בו משהו מרתק. ככל שהתקדמנו גילנו שיש חידות מרתקות ויש כאלה משעשעות עשינו את הפעילות ביום שישי בבוקר וקיבלנו את יפו במבט מחודש. היה ממש כייף תודה לאברי שידע למצוא את האירועים המרתקים בחייה של אמא ולהגיש לנו. ממליצה בחום

ירדן | - מעולה
14/05/2023

"מסע משפחתי" היה חוויה משפחתית מלכדת לחגוג לדני יום הולדת. בחרנו בפארק נשר מקום מרגיע בעונה זו בטבע ירדן מספרת " רצינו להפתיע את דני ועכשיו בתקופה זו ה"טבע מחייך" ושילוב החידות בטיול היה מושלם. הפעילות ביער בעונה זו הוא המקום האידאלי למפגש משפחתי. התלהבנו והתרגשנו ואני ממליצה בחום"

אברי | - מעולה
22/04/2023

"מסע משפחתי" היה הבחירה של אמא לחגוג לעצמה יום הולדת והשאר היה בהפתעה אורי מספר "בחרנו ברמת הנדיב למפגש המשפחתי כי המקום ירוק ופורח. חשוב היה לנו מקום נגיש ומתאים למשפחתנו. שילוב הסיפורים והחידות יצר מפגש מרתק. למרות שאמא הייתה מעורבת בתחילת האירוע. המפגש היה מפתיע ומרגש. תודה לאברי על הרעיון ועל הביצוע."

גל | - מעולה
15/04/2023

מסע משפחתי" זו הייתה הבחירה של משפחתנו לחגוג לאמא 70 חגגנו בחייק הטבע כפי שהמשפחה אוהבת - טיול חידות והרבה זמן איכותי גל מספרת: "הגענו לפארק נשר מקום מדהים וירוק בתחילת הקיץ. המסלול התחיל בגן המשחקים ומשם החידות הובילו אותנו בשביל מתפתל אל החורש והיופי שבין העצים. בהתחלה קצת הזתבנו כמו שהבנות שלי אומרות אבל אחרי זה זה זרם והיו אפילו הפתעות בדרך נהנו בענק כל אלה יצרו אירוע מרתק" היה כדאי

זאן | - מעולה
01/04/2023

מסע משפחתי" הוא חוויה של סיפורים וצלילים של ימי בראשית יצאנו לסימטאות נווה צדק. זאן מספרת - "תפרתי חוויה" לבעלי היקר. תודה לאברי שהוביל אותנו בין הסיפורים והצלילים

מירי - מעלה אדומים
2/3/2021

אברי בוקר טוב ושבת שלום!! לא יכולתי להתאפק ולחכות לצאת השבת כדי לספר לך על החוויה המדהימה שעברנו אתמול. אז אתמול, חל יום ההולדת של בעלי וביום זה ערכנו את המסע המשפחתי. זו הייתה חוויה עוצמתית ומרגשת, בה לקחו חלק גם כל האחים של בעלי עם נשותיהן ואף חלק מילדיהם. אין לי מילים באמת לתאר את המסע הזה שעברנו באמת... נגעת בנקודות חייו המשמעותיות, החוברת, החידות, השילוב של היסטוריית השכונה הכל היה פשוט מושלם והתוצאה הייתה חוויה מרגשת ומיוחדת!!! אני רוצה להודות לך מאוד בשמי ובשם בעלי וילדיי, על שהצלחת למסע זה להעביר את חוויות ילדותו של בעלי. תודה רבה גדולה!! מירי

אורנה
4/10/2021

יש לי יום הולדת קראתי על הפעילות ואמרתי לעצמי, זה מתאים לי כמו כפפה לא התלבטתי, ארגנתי לי הכל וההפתעה הייתה למשפחה. המסע המשפחתי שלי "נתפר" במסלול טבע עשיר במים וצמחייה. הרגשתי שאני מתעוררת בגן עדן. הרמנו כוסית ויצאנו לדרך, החידות הובילו אותנו מתחנה לתחנה ותמיד היו מפתיעות. נהנו מכל רגע.

הילה דביר
6/09/2021

מעברות ראש השנה 2021 יצאנו למסע משפחתי קיבוצי, בעקבות הסיפור הקהילתי. הייתה חוויה מעניינת ומרתקת לשמוע סיפורים של פעם דרך חידות ומידע מגוון. שמחנו להזדמנות לצאת מהבית, להתנתק מהמסכים ולהיפגש עם פעילות יפה. ממליצה לכל מי שמחפש משהו לא שיגרתי.

עושים כבוד לעמליה
01/06/2021

אמא חוגגת שישים והיא תמיד דואגת לנו. הפעם אנחנו דאגנו לה והכנו לה הפתעה שיש בה סיפורים וחידות, יש בה נוסטלגיה ואהבות. יצאנו מהמרחב הכפרי שמוכר לנו והגענו אל הסימטאות הציוריות של יפו. מצאנו שם את כל מה שאמא אוהבת, טיולים, חידות ואומנות. אברי ידע לדלות מהשפע הרב שהעיר מציעה את המפגשים שירתקו את אמא. ואכן זו הייתה חוויה משפחתית מרתקת עם הרבה צחוקים וסיפורים. לפעילות אברי הכין חוברת מרהיבה שהיו בה חידות תמונות והרבה ברכות. תשאר לנו מזכרת יפה. תודה בשם כל המשפחה אירי

חוגגי בטבע חוויה משפחתית מרתקת
23/03/2021

סרגי חוגג חמישים וזו סיבה מספיק טובה לכנס את כל המשפחה. בעלי היקר סרגי הוא איש אשכולות, מתעניין ועושה דברים רבים ולכן יכולי מבלי שירגיש להפתיע אותו במשהו מיוחד ליום ההולדת. חיפשתי משהו ייחודי שיעניין את כל המשפחה, ו"מסע משפחתי" התאים לרעיון כמו כפפה ליד. יחד עם אברי בחרתי אתר טבע יפה ומרתק והגענו לתקופה שהפריחה בשיאה. אברי יצר את הפעילות המרתקת שהביאה חידות על המקום ונגעה בעולמו העשיר של סרגיי. קיבלנו חוברת שהכילה את הפעילות, ברכות ותמונות, וזכינו למזכרת מרגשת. הייתי מאושרת שמצאתי משהו ייחודי, מעניין ומאתגר לכל המשפחה. תודה רבה אלה וכל מהשפחה מגני תקווה

מימי ממעלה האדומים
03/02/2021

לכבוש יום הולדת שישם של בעלי היקר החלטנו לצאת לפעילות של "מסע משפחתי" בשכונת ילדותו במוסררה, לחזור אל הזכרונות והמראות המיוחדים בשכונה. החוויה הייתה מדהימה, עוצמתית ומרגשת ולקחו בה חלק ילדנו ונכדינו, אחיו של בעלי ועוד חברי ילדות מהשכונה. אין לי מילים לתאר את החוויה שעברנו ואת ההתרגשות שגרמנו לבעלי. המסע בעיצובו של אברי נגע בנקודות משמעותיות והחזיר אותנו לימי עבר מעניינים. הפעילות לוותה בחוברת צבעונית שהכילה תמונות ברכות וזיכרונות. הכל היה פשוט מושלם. ובימים כאלה, שהקורונה סוגרת אותנו בבית מצאנו זמן והזדמנות לחוויה הזו. על כך תודה גדולה בשמי, בשם בעלי והילדים על חוויה מרגשת וזיכרון מיוחד.

בחזרה אל מחוזות הילדות בבת-ים – מירי
28/01/2021

בעלי חגג שישים ורצינו לשתף את הדורות הצעירים במשפחה בעולם שהולך ונעלם בעיר הזו. חווית ילדות שהיו בתקופה שהחוף היה פתוח ואין סופי. יחד עם אחיו של בעלי אברי ערך תחקיר וליקט פרורי חווית שהיו בהם מחוויות השכונה של פעם, ההליכה במשותפת לדוכן הפלאפל והבריחה אל חולות הים האין סופיים. התכנסנו כל המשפחה על חוף הים לקראת השקיעה וזכינו במראה מלהיב. עברנו בין הדוכנים וכמובן טעמנו מכל הטעמים. הפעילות לוותה בחוברת יפה שהכילה תמונות וחידות שריתקו את כל המשפחה. אני התרגשתי ובעלי היה מאושר. מה צריך יותר ממפגש שכזה. תודה על ההזדמנות ותודה גדולה לאברי שיצר לנו מפגש מרגש בימים שכאלה שהיינו מסוגרים בבתים.

מסע משפחתי בעקבות הזיכרונות חוגגים שבעים לרמי בר-זיו
13/12/2020

רמי עסוק בעניינים רבים ואני בת זוגו, יעל רוקמת מתחת לאפו הפתעה, "מסע משפחתי" שירגש את כולם. ששמעתי עליה מחברים שהמליצו לי עליה. ואכן התרגשתי מתהליך ההכנה יחד עם אברי. רמי בן קיבוץ שכל חייו שזורים בפינות ובזיכרונות של המקום. רציתי שהוא יחזור לשם יחד עם הילדים והנכדים. והפעם בדרך לא שיגרתית. הפעילות ששילבה חידות וסיפורים הייתה מרתקת ומאתגרת והשאירה לכולנו חוויה מרגשת. תודה על ההמלצה ובעיקר לאברי שהפך כל אבן כדי להגיע לסיפורים המרתקים

מסע משפחתי לאור פנסים - דן מצרעה
08/12/2020

מה יפה יותר בחנוכה מפעילות משפחתית עם פנסים. היו סיפורים, היו חידות לחנוכה ובעיקר היה כייף גדול לילדים. דן מצרעה

שיר מחיפה
28/06/2019

הייתה חוויה מדהימה, חגגנו יום נישואים להורי, פעילות מגבשת, מעניינת, מתאימה לכל המשפחה (מבוגרים וילדים כאחד) ממליצה בחום!! פעילות ייחודית ומקורית.

רותי רחובות תמיד ירושלים
20/06/2019

מה שלא נעשה זה יהיה בירושלים. אז בחרנו לחגוג לאמא בירושלחם, עיר יפה, מסקרנת ומעניינת. ובעיקר יש בה קדושה ומקומות מעניינים שעוד לא ראינו. "מסע משפחתי" הוביל את סיפור חייה של אמא בסימטאות ירושלים וזה היה קסום. הפעילות הייתה מאתגרת ומרתקת, כל חידה הייתהעולם ומלואו והמשפחה התמוגגה. אמא כמובן שמחה לראות את כולם מחייכים. שמחתי על הבחירה.

יעל עמיאל גבעתיים אנחנו קוראים לו פאפי
11/06/2019

והנה לא עשינו מסיבה אלא מפגש בקרב המשפחה ואין כאן שום דבר מפחיד חוץ מלצאת מהקופסה. והקופסה היא סיפור חייך בארץ המשלב חידות, סיפורים ושירים. ופתאום ראינו כמה היו מעשיך גדולים, מפעילות באצ"ל דרך חינוך יהודי ערכי ועד הגשמה ציונית בארץ ישראל. "מסע משפחתי" היה הדרך שלנו לפרגן למעשיך ולשמח את אל המשפחה. אוהבים אותך פאפי.

איילה צור הדסה ליחיאל היקר
08/06/2019

תמיד אתה מפתיע את כולם בסיפורים ומקומות מרתקים, הפעם החלטנו להפתיע אותך! תפרנו לך "מסע משפחתי" שכל המשפחה עוטפת ומלווה אותך אל מקומות שמרגשים אותך, שבילי ארץ ישראל. כי מהשאתה אוהב זה לטייל ולהוביל אנשים. הפעם אנחנו הובלנו אותך ב"שביל חייך" שכל תחנה במסע המשפחתי מעלה זכרונות ואהבות. גם הפעם לקחת את המושכות והובלת אותנו למקומו שהובלנו אותך. זה היה מרגש ומאוד מגבש את המשפחה.

ורד ראש העין אמא אוהבת לצאת מהשיגרה
05/06/2019

אמא חוגגת שבעים וכוחה במותניה. היה ברור שנצא מהבית לשאוף קצת אויר ואווירה אחרת, משהו ארץ ישראלי, משהו שמציב אתגרים, משהו שלא ישאיר אותנו פאסיבים ומסתכלים בעוגה. יצאנו ל"מסע המשפחתי" חוויה מאתגרת לנו הילדים שיזמנו הפתעה, וחוויה מאתגרת למצוא משהו שיש בו סיפור מעניין שמפעיל את כל החמולה. "מסע משפחתי" הביא לנו רעיון מרתק, סיפור מעניין ופעילות מגוונת. שווה לפעמים לצאת מהקופסה לעולם הגדול והמסקרן.

דורית מודיעין
04/02/2019

ענבר סיימה תקופה ואנחנו חגגנו לה ב "מסע משפחתי" בטבע הקרוב לבית. נחל המעיינות עטוף בחידות הלהיב את הילדים, הייתה חוויה מיוחדת

עינת סביון
01/02/2019

חברה סיפרה לי שמסע משפחתי זו מתנה נפלאה חברה טובה לא מאכזבת! חגגנו לאמא במסע משפחתי ירושלמי היה נהדר!

דורית רמת אביב
14/01/2019

אבא חוגג שבעים ונולד בירושלים. היה ברור שנחגוג לו שם. " מסע משפחתי " צא לנו טיול חוויתי לכל המשפחה. תודה גדולה

לי ויערהק בוצת שילר
10/12/2018

אבא אוהב טיולים ואת ארץ ישראל. מסע משפחתי" בנחל המעיינות היה הפתעה מתוקה. המסלול, החידות וההווי המשפחתי יצר חגיגה אמיתית בחרנו נכון !!

חיים ויוסי, קריית ים
08/11/2018

מצאנו פעילות שיצרה לכולנו חוויה משותפת מרגשת מה צריך בגיל שבעים ? משפחה אוהבת ומחבקת "מסע משפחתי" נתן לנו את הבקשה הזו נפגשנו כל המשפחה ובמשך שעתיים נהננו מהפעילות

שמחה כהן חולון
24/03/2018

סבא שלמה חוגג שמונים. עשינו כבר כמעט את כל האפשרויות... החלטנו להתחדש בפעילות המטמון. לצאת החוצה ולחוות את מקומות וסיפורי העבר. בתחקיר מקיף נאספו אנקטודות מעניינות במקומות הסיפורים. מפגש עם השכן במקום העבודה, ביקור במאפייה שסיפקה ארוחות לבעל השמחה ומקום המסתור ללימוד נהיגה של אשתו. כל המשפחה נאספה, בעל השמחה וזוגתו, הילדים וילדיהם ויחד עברו מתחנה לתחנה כשסבא מספר את הסיפורים. הייתה חוויה מרגשת, היה עוד מפגש מרתק. סיכמה אשתו שמחה

ליאנה כלתה של תמר
19/03/2018

תמר הקטנה כבר בת שבעים ! מי זוכר את כל התעלולים והאירועים שעברה ביותר מחצי מאה. אנחנו הילדים, החתנים הכלות בחרנו להזכיר את האירועים הנשכחים. פעילות המטמון התאימה לסיפורים ולרוח הזמן כל סיפור הוביל לתחנה ייחודית ושם בטכנולוגיה העכשווית, האייפונים, נחשפנו לעוד סיפורים. כך עברנו בוקר שמשי במסלול הסיפורים בהנאה מרובה ובהתרגשות גדולה. שמעתי על הפעילות ובחרתי בה כי היא ייחודית ומרתקת

תמי פוליטי מבשרת ציון
01/03/2018

כמו זוג יונים חגגנו חמישים שנות נישואין להורים והכל בהפתעה !! כמשפחה ה"שרופה" לחידונים", המטמון "התאים ככפפה". הלכנו בשביל הנעורים של ההורים במקום שהם הכירו ועברו את חווית האהבה הראשונה. עקבות השביל היו במשחק המטמון. בכל תחנה התוודענו לסיפור מרתק. והסיום בבית ההרפתקאות ששם גם היה סליק של ההגנה. היה מרתק, היה מלכד והיה מפתיע להורים.

שאלות נפוצות

• האם אפשר לשלב כמה גילאים במסע?

המסע הינו מושלם למשפחות בכל גיל, ואנו מתאימים אישית לפי דרישה

• כמה מסלולים יש לכם?

המטמון מציע לכם כ 4 מסלולים לבחירה

• איפה מתקיימת הפעילות?

אנו מגיעים לכל רחבי הארץ ולבחור הפעילות בחוץ בחיק הטבע או בעיר

• האם הפעילות רק למשפחות?

כל פעילות ייחודית ומתאימה גם לקהילות גדולות יותר ולימי גיבוש

• לאיזה אירועים זה מתאים?

כמעט לכל אירוע, ימי הולדת, אירועים פרטיים ועסקיים, וועדי עובדים ועוד.