יום מלא חוויות וכיף בירושלים

פנייתך נשלחה בהצלחה.
המשך גלישה מהנה.

יום כיף לקבוצות וארגונים

מארגנים יום כיף וגיבוש? מעולה, בשביל זה אנחנו פה!
אם אתם קבוצה מעל 20 אנשים ומחפשים לארגן יום שכולו פאן אנחנו נשמח לעשות זאת עבורכם.
אצלנו תמצאו את צוות המומחים לארגון ותכנון ימי כיף וגיבוש מנצחים בהתאמה אישית.

בחירת הפעילות, האטרקציות, המסעדות וכל המסביב בהתאם לדרישות ולתקציב שלכם, תכנון לו"ז ושליחת הזמנה לכלל המשתתפים.

השאירו פרטים וצוות המומחים שלנו ידאג לחזור אליכם בהקדם!

זמני פעילות

• בחירת דירוג:

אהובה זקן | - מעולה
14/03/2024

חיפשנו איפה לעשות יום כיף לפרידה מאחד העובדים שלנו בבנק פועלים ושמענו המלצה מסניף אחר שהיה בסיור של המכוניות הצהובות ומאוד נהנו. התקשרתי לנבו והוא בנה לנו יום כיף שהיה מהנה ומיוחד עבורנו. הסיור עם המכוניות הוא חוויה מיוחדת וכיפית ומאוד מומלצת . גם מסעדת פוקצה שנבו סגר לנו אחרי הפעילות הייתה ממש טובה - אוכל מצויין ושירות טוב.

דורית | - מעולה
11/02/2024

היה יום כיף ממש טוב! התחלנו את הבוקר בפריסת בוקר טובה במתחם התחנה - הסנדוויצים היו טעימים והקפה היה מעולה. משם המשכנו ל2 פעילויות של סיור ברכבים חשמליים בסמטאות ירושלים עם הרכבים הצהובים ( היה אטרקציית השיא והקונספט מדהים) ומשחק המירוץ למיליון במתחם התחנה ( כולם השתתפו ומאוד אהבו). לאחר מכן הלכנו לסיור קולינרי בשרי במחנה יהודה שבועז המדריך עשה לנו. היה סיור מעניין וטעים במיוחד. חשוב לי להגיד שכולנו יצאנו שבעים מהסיור ובועז תמיד הביא מנה נוספת למי שביקש בכל תחנה. מי שמחפש יום גיבוש ירושלמי עם פעילות אותנטיות ואוכל ירושלמי אמיתי אני חושבת שהוא הגיע למקום הנכון. אנחנו מאוד נהנו וממליצים בחום.

סתיו שמש | - מעולה
07/02/2024

תודה ענקית על יום גיבוש חוויתי ומרשים. החבר'ה שלנו לא מפסיקים לדבר על כמה כיף היה. ממליצים בחום !!!

בני גולדברג | - מעולה
02/02/2024

היה יום גיבוש מהטובים שעשינו! התחלנו את הבוקר בסיור קולינרי וסיור בנחלאות עם בועז המדהים. בועז גר באזור השוק ולקח אותנו למקומות מיוחדים שרק המקומיים מכירים והטעימות היו מעולות. אחרי זה עשינו את האטרקציה עם הרכבים שהייתה מגניבה ממש. יאיר המדריך היה נחמד, אדיב ומקצוען אמיתי! סיימנו את היום בייקב הירושלמי עם כוס יין, גבינות ונוף מדהים.

נעמי | - מעולה
27/01/2024

היה יום גיבוש מושלם !!! תודה ליאיר, בועז, נבו וכל הצוות שליווה אותנו ביום כיף שלנו. ❤️ ממליצה לכל מי שמחפש יום גיבוש מיוחד בירושלים!

שיר זוארץ | - מעולה
25/01/2024

חיפשתי יום כיף מיוחד עבור העובדים שלנו ואז ראיתי במקרה בפייסבוק על האטרקציה של הרכבים הצהובים וישר נדלקתי. התקשרתי לנבו והוא בנה לנו יום כיף מדהים. התחלנו בפריסת בוקר טובה במתחם התחנה (היה סנדוויצ'ים טעימים וקפה מעולה), משם המשכנו לסיור עם הרכבים שהיה פשוט ואוו!!! הרכב מיוחד ונוסע במקומות מגניבים בתוך הסמטאות וההדרכה הדיגיטלית זה רעיון גאוני. משם המשכנו לסיור קולינרי בשרי עם בועז המורה דרך שהיה מרתק וטעים במיוחד. כל היום היה מתקתק והיינו מאוד מרוצים!! המלצנו למחלקות נוספות אצלנו בחברה שיעשו העתק הדבק ליום גיבוש הזה בתקופה הקרובה.

אביבית בהרי | - מעולה
23/01/2024

תודה גדולה לנבו ולצוות המדהים שליווה אותנו בכל היום גיבוש. הסיור במכוניות הצהובות הקטנות היה מושלם !!! כולם ממש התלהבו וזה עשה לנו את היום. גם מסעדת פוקאצה הייתה טובה וארז פינק אותנו גם מעבר למה שנבו הבטיח לנו בהצעת מחיר.

אסף אלון | - מעולה
02/01/2024

קיבלתי המלצה מחבר שעשה את הסיור עם המכוניות הצהובות ומאוד נהנה. התקשרתי לנבו והוא בנה לי יום כיף מעולה שהתחיל בארוחת בוקר ממש טובה, אחרי זה עשינו את האטרקציה עם המכוניות הצהובות שהייתה השיא של היום. סיימנו בסיור קולינרי בשרי היה מעולה. ממליץ מאוד !!!

זיו חייט | - מעולה
22/07/2023

עשינו אצל סטאר קאר את היום כיף שלנו אחרי סוף שנת הלימודים לצוות ההוראה שלנו. זה היה היום כיף הרביעי שלנו בירושלים וללא ספק המוצלח ביותר. עשינו פריסה נחמדה במתחם התחנה ואז נסענו במכוניות הצהובות המגניבות שהיו כיפיות. הנסיעה הייתה כיפית ואהבנו את העצירות וההסברים. השירים היו כיפים ומאוד ריגשו אותנו. לאחר מכן הלכנו למסעדת פוקצה במושבה שהייתה מצויינת.

ברוריה סגל | - מעולה
16/07/2023

איזה כיף היה - פשוט חוויה מדהימה!!! הסיור עם המכוניות היה מושלם ובכלל כל היום כיף שסטאר קאר עשו לנו היה הרבה מעל הציפיות שגם ככה היו גבוהות!! ממליצה בענק על נבו חיים ויאיר המדהימים שעשו לנו יום גיבוש מושלם!!

דיוויד שומרון | - מעולה
15/07/2023

התקשרנו לנבו כדי לסגור את האטרקציה של הסטאר קאר ואחרי כמה דקות של שיחה החלטנו שיפיק לנו את כל היום גיבוש. התחלנו את הבוקר בפריסת בוקר במתחם התחנה (היה אחלה של קפה וכריכים טעימים ומגוונים). משם המשכנו ל שתי פעילויות של המכוניות הצהובות (השיא של היום) וסיור רגלי למשכנות שאננים ששלמה עשה לנו במקצועויות רבה. הפעילויות היו ממש כיפיות וכולנו מאוד נהנו. הצוות של הסטאר קאר (חיים ויאיר) היו כיפים אחראיים ונחמדים מאוד. שלמה המדריך הרגלי היה מעניין וזרם איתנו לסיור קליל ונחמד. משם המשכנו לסיור קולינרי במחנה יהודה שבועז עשה לנו. בועז הוא אדם מרתק ומלא חוש הומור ודאג שכולם יצאו שבעים ומרוצים - הקוקילידה בסוף הייתה ואוו.

יונית | - מעולה

האטרקציה עם המכוניות מושלמת ליום גיבוש והמדריכים שלמה ויאיר היו כיפים ועשו לנו אווירה וצחוקים. הפתענו את העובדים וכולם ממש נהנו.

ציפי | - מעולה
06/07/2023

תודה לצוות של סטאר קאר על יום כיף מהנה ומדהים!1 הכל היה מסודר מאורגן ועם אווירה כיפית. ממליצה מאוד להתקשר לנבו שיסגור לכם יום כיף שכולל את המכוניות והסיור הקולינרי עם בועז. עד עכשיו לא מפסיקים לשאול אותי על התמונות שלי עם המכוניות הצהובות ואנשים מתלהבים מהסיור המיוחד שיאיר וחיים עשו לנו.

ערן | - מעולה
30/06/2023

היינו ביום כיף לצוות המורים שלנו לחגיגות סוף שנה והיה מדהים!! נבו והצוות שלו עשו לנו יום כיף בדיוק כמו שחיפשנו- מצחיק מהנה ומיוחד ביותר! הנסיעה במכוניות ממש פשוטה וכיפית והעיר העתיקה זה פשוט וואוו! גם המסעדה שנבו סגר לנו הייתה ממש טובה ובכללי ממליצה מאוד לסגור את כל היום כיף דרך נבו

סיגלית כהן | - מעולה
28/06/2023

הסיור קולינרי עם בועז היה מעולה - סיפתח מעולה ליום גיבוש שסגר לנו את הפינה של ארוחת בוקר. אחרי זה נסענו למתחם התחנה ועשינו את האטרקציה של הסטאר קאר שהייתה מהנה ומגניבה. השיר ירושלים של זהב ליד הכותל היה מרגש ביותר ובכללי ממש אהבנו את השירים שעשו אווירה. המדיריכים שלנו (חיים ושלמה) היו נחמדים וכיפים.

גל בינימין | - מעולה
24/06/2023

כבר משיחת הטלפון עם נבו ידעתי שהגעתי למקום הנכון. נבו ארגן לנו יום גיבוש מושלם שהיה בדיוק כמו שביקשנו. הפריסת בוקר במתחם התחנה הייתה טובה ואחרי זה עשינו את האטרקציה של הרכבים הצהובים שהייתה מהנה ביותר וכל העובדים נהנו מאוד. אחרי זה הלכנו לאכול במסעדת לחם בשר שהייתה מצויינת ומשם המשכנו למנהרות הכותל זמן חופשי בכותל ואז הביתה. כל היום היה מאורגן מאוד ונבו והצוות שלו היו שם בשבילנו בכל התחנות של היום. כולם מאוד נהנו.

ליאב | - מעולה
17/06/2023

ממליץ בחום על האטרקציה של הרכבים הצהובים. חוויה מיוחדת שלא יצא לנו לחוות בירושלים. תודה לצוות המדהים בראשות יאיר המדריך שעשה לנו כיף גדול!

אריק בראל | - מעולה
06/06/2023

יום כיף הכי טוב שהיה לנו!! האטרקציה עם המכוניות הייתה השיא של היום והסיור טעימות סגר לנו את הפינה של ארוחת צהריים ונתן לנו חווייה ירושלמית אותנטית כמו שחיפשנו

חיה דדון | - מעולה
04/06/2023

פעילות מומלצת מאוד לימי גיבוש. הייינו 14 אנשים ויאיר עשה לנו סיור פרטי. היה כיף מיוחד ומצחיק ויצא לנו גם תמונות יפות. ממליצה

מאירה | - מעולה
25/05/2023

היה יום כיף ממש טוב!! צוות של אלופים שדאגו לאווירה מושלמת של צחוקים וכיף. זה התחיל בפריסה שהפתיעה לטובה המשיך בסיור עם הרכבים שהיה מושלם! וסיימנו במסעדת פוקאצה במושבה שהייתה טעימה והיה שם יחס נהדר. כבר המלצנו לשאר המחלקות אצלנו בחברה ועכשיו ממליצה לכם לדבר עם נבו שיבנה לכם יום כיף.

אנה כחלון | - מעולה
21/05/2023

הסיור קולינרי עם בועז היה מעולה ויצאנו שבעים ומרוצים. בועז התחיל בסיור קצר בנחלאות שהיה מעניין מאוד לאחר מכן התחלנו את הסיור הקולינרי וחיכה לנו המון אוכל ירושלמי. היה לנו 9 תחנות שונות של אמפנדס חומוס ירושלמי מעולה שווארמה קובה שייקים ועוד... בסוף אכלנו קוקילידה מעולה שהייתה סיום מושלם לסיור קולינרי נהדר. לאחר מכן נסענו למתחם התחנה לסיור עם הרכבים שהיה פשוט מעולה וכיפי. יאיר עשה לנו אווירה ויחד עם השירים מהמכונית היה ממש מצחיק ומהנה. תודה על יום כיף שעלה בהרבה על הציפיות!

תמר זנדברג
14/05/2023

היה יום כיף מדהים!!! כיף !!! תודה לצוות בראשות נבו על הארגון ונמליץ בחום ובאהבה. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

סתיו שרון
13/05/2023

החברה שלנו עפו על הסיור ברכבים הצהובים הקטנים- היה מצחיק ומיוחד ברמות. הסיור הקולינרי עם בועז היה גם ממש טוב- יש לבועז הרבה ידע ורואים שהוא התכונן לפני והביא לנו טעימות מושקעות ומשביעות. כבר המלצנו למחלקה נוספת אצלנו בחברה ואני בטוחה שיגיעו עוד הרבה בהמשך. תמשיכו להצליח ולתת שירות טוב מהלב.

מאיר סמל

תודה על ארגון חגיגת בר מצווה כיפית מיוחדת ומצחיקה. תודה ענקית לנבו ושאר הצוות המעולה של סטאר קאר. דניאל היה בעננים וכל המשפחה לא מספיקה לדבר על הסיור במכוניות. ממליץֶ

נועה אלפרן
10/05/2023

הסיור הקולינרי בבוקר היה סיפתח מעולה לבוקר ושמחה גם שנתנו אחרי זה קצת זמן חופשי לאנשים להסתובב בשוק. אחרי זה עשינו את הסיור עם המכוניות שהיה הרבה מעל המצופה- כיפי מצחיק וממש הרגשנו סלב במכוניות שלא הפסיקו לצלם אותנו. אחרי זה הלכנו לאכול במסעדת פוקאצה במושבה שהייתה ממש טובה. יום כיפי ממש טוב- ממליצה!

תום אליה
09/05/2023

אטרקציה כיפית ומיוחדת ליום גיבוש לעובדים. קיבלנו המלצה ממחלקה אחרת שהייתה אצלכם חודש לפני והם פשוט צדקו בכל מילה! הסיור גרפיטי אחרי הסיור היה נחמד מאוד.

עינת טסקר
08/05/2023

הזמנתי יום כיף דרך נבו. כל כך נהנינו שאין מילים. הצוות היה אחראי מאוד ושירתו אותנו הכי טוב שאפשר בראשם בחור נעים מאוד בשם נבו. ממליץ מאוד בחום לעבור את החוויה הזו אצל נבו. תודה לכל הצוות היקר.

מנור

תודה גדולה לנבו על הארגון של יום כיף בלתי נשכח בירושלים ושסבלת את המיליון שאלות שלי. ליאיר המדריך המעולה בסיור עם המכוניות - היה פשוט קורע מצחוק. ולדורון על סיור קולינרי מעולה וטעים מאוד

אריאלה מיימון
05/05/2023

היה יום ממש מיוחד וכיפי אין אטרקציה מצחיקה וכיפית כמו הרכבים הצהובים מסעדת פיורי במתחם התחנה הייתה סיום מעולה ליום כיף

אריה גולן
03/05/2023

היה יום כיף פשוט מעולה לשמחתי הקשבנו לנבו והתחלנו בפריסת בוקר במתחם התחנה שהייתה בדיוק מה שהיינו צריכים. הקפה היה מעולה! הסיור עם הרכב היה מגניב ואנשים ברחוב לא הפסיקו לצלם אותנו החברה המבוגרים שלנו עפו על השירים - אין על השירים של ירושלים! הסיור קולינרי היה מצויין וניצן דאגה לכך שכולנו נצא שבעים

ליאת סופר
02/05/2023

ממש ממליצה נבו יאיר ורועי דאגו לחוויה מדהימה ביום כיף שלנו תודה

יעקב אוחיון
01/05/2023

היה יום כיף ממש מהנה! פריסת בוקר טעימה והסיור עם הרכבים היה השיא של היום! לא הפסיקו לצלם אותנו ברחוב ולהתלהב מהמכוניות היה כיף לסיים את היום ביקב עם הנוף המדהים הזה

מתן כהן
30/04/2023

הייתה חוויה מדהימה ! עוברים בכל המקומות היפים בירושלים . כיף גדול ממליצה מאוד גם לירושלמים!! לאחר מכן נבו סגר לנו את מסעדת פיורי והיה ממש טעים!

ענת שרייבר

אחלה אטרקציה לחברה או משפחה מדריך מדהים (יאיר) היה כיף ומצחיק ממליצה בחום

משה ברקת
28/04/2023

חוויה כיפית ומהנה. מומלץ!

נועה שמריהו
27/04/2023

היי נבו תודה רבה רבה על פעילות חוויתית ומרשימה מלאת עניין וכיף מקצועית ומסודרת היטב. החבר|'ה שלנו מאוד נהנו. נתתם לנו חוויה שלא נשכח עוד הרבה זמן🤩😉 ממליצים עליכם בחום רב. צוות מבואות הנגב מחוז דרום☺️🌸🙏

עדי מנדל

הגענו כקבוצה. חווינו חוויה בלתי נשכחת שהחלה ממתחם התחנה אל שער יפו הכותל תחנת הרוח ועוד. נהיגה עצמאית ברכב חשמלי שקל לתפעל. כל הדרך ליווה אותנו מדריך מקצועי ושמענו סיפורים ושירים על ירושלים בהתאם לאתרים . היה כיף. תודה מיוחדת לנבו. מומלץ ביותר!!

שרון
27/04/2023

היה אדיר!! התחלנו בפריסת בוקר עם כריכים ממש טעימים ומשם המשכנו לסיור עם המכוניות זאת הייתה חוויה נפלאה של שישי בבוקר נסענו בין החומות לתחנת הרוח עצרנו מידי פעם לקבל הדרכה משלמה המדריך המקסים. היחס היה מעולה נבו הבעלים אחלה בן אדם היה תגובתי והדריך אותנו עד למקום. הרכבים מדליקים יש תא מטען ענק לשים תיקים הם גם גררו תגובות נלהבות ממש מאנשים בדרך שעברנו ובכלל היה שווה מאוד. שווה ממליץ בחום.

איך להגיע

נווט ב- Waze

עוד הצעות בסביבה הקרובה

פרסום לאמני בידור

כל הארץ

רוצה לדעת היכן אמני בידור אחרים מפרסמים את עצמם בצורה אפקטיבית? הפתרון לכך נמצא כאן!

נטלי באירוע שלי

שרון, מרכז, דרום וירושלים

מסיבה מקפיצה ובלתי נשכחת עם דיג'יי מעולם הילדים, המון מוסיקה עדכנית, אנרגיות מצוינות והפעלות שילדים אוהבים. מתאים מגיל 7 ומעלה

6 חוות דעת

החל מ- 1400

moments - רוקחת הטעמים

כל הארץ

פעילות מדליקה ומקורית! סדנאות איכותיות ביותר של סושי ופסטה טרייה. חוויה טעימה בטירוף שמגיעה עד אליכם הביתה!מינימום 10 משתתפים

9 חוות דעת

החל מ- 1600

פאלקון אטרקציות

כל הארץ

חוויה של כיף וגיבוש לקבוצות וחברות, אטרקציה מקורית ומהנה, בואו לבחור מה תרצו לעשות ביום הכיף שלכם. לקבוצה מעל 20 איש