חוויה קולינרית טעימה ומגבשת

המשך גלישה מהנה.

מחירים

פירוט ומידע על חוויה קולינרית טעימה ומגבשת מחיר
סיור קולינרי באשקלון: עלות לעובד – 200 ₪ לסיור של שעתיים וחצי הכולל ארוחה משביעה ומלאה, הדרכה מרתקת, מגוון מקומות מפתיעים, מוזיקה חובקת עולם ומפגשים עם אנשים מיוחדים

סיור קולינרי בשדרות: עלות לעובד – 220 ₪ לסיור של כ-שלוש שעות הכולל ארוחה משביעה ומלאה, הדרכה מרתקת, מגוון מקומות מפתיעים, אלכוהול בעבודת יד, מוזיקה שמחה של היוצרים המפורסמים שיצאו משדרות וכן מפגשים עם אנשים מרגשים

סיור קולינרי בנתיבות: עלות לעובד – 240 ₪ לסיור של כ-שלוש עד שלוש וחצי שעות הכולל ארוחה משביעה ומלאה, הדרכה מרתקת, מגוון מקומות מפתיעים וכן מפגשים עם אנשים מקסימים ומעוררי השראה

זמני פעילות

• בחירת דירוג:

גילי פלורנס
13/01/2022

ממליצה בחום!!!! גם טעים במיוחד, גם מרתק וגם הגענו למקומות שבחיים לא הייתי מגיעה אליהם לבד. אל תהססו. שווה כל שקל

שגית אילני
09/12/2021

חווינו פעילות מגבשת ומרגשת עם `סיפור קולינרי`. אכלנו הרבה אוכל, נחשפנו לאנשים מקסימים ומיוחדים עם סיפורים נפלאים וברור לי שנחזור לשאר הסיורים. חוויה מופלאה. תודה רבה

מורן שבילי
25/09/2021

הזדמן לי להצטרף למסע קולינרי באשקלון עם עדי רוזן המקסימה כמה מילים על עדי- עדי חיה בנתיב העשרה בעוטף עזה ופתחה עסק של טיולים קולינריים (בשדרות, בנתיבות ובאשקלון) שמטרתם להרים לעסקים קטנים בעוטף ולשים אותם על המפה הקולינרית הארצית- מהמם! אני בחרתי להרים לעדי ולהם כמי שביקרה באשקלון אולי פעם או פעמיים בחיי, גיליתי דרך הסיור עם עדי, את השוק הישן של אשקלון- עולם מלא בקסם, בצבעוניות, בצניעות, באנושיות ובאוכל נהדר. עדי הוליכה אותנו בסימטאות השוק, בדרכה החיננית והמטובלת באנקדוטות ובסיפורי מקום. סיורנו החל "במפרום של יודיצ`ה"- מפרום וקוסקוס טעימים טעימים שהמתכון עבר מדור לדור ואותו ממשיך להכין ניסים, בנה של יודיצ`ה. שתינו שם תה טריפוליטאי נהדר שנקרא שי-ערבי (תה צמחים מיוחד במינו). משם המשכנו לחנות תבלינים אתיופית שם התארחנו אצל קרן היפה שכיבדה אותנו באינג`רה עם רוטב נהדר, בדבש ובטחינה אתיופית. אחר כך ביקרנו בבסטה הקטנטונת של יעיש גיאת , תמני בן 103, מטפל בצמחים על פי הרמב"ם ו...הדליק משואה ביום העצמאות! משם הלכנו לדוכן פריקסה, שקיים כבר 40 שנה, מהמם מהמם ומיוחד בלימון הכבוש שעובר מדור לדור במשפחה. לבסוף, קינחנו במאפה גיאורגי שנאפה בתנור בנוי ביד, יחיד ומיוחד! תודה לך עדי רוזן הנהדרת שגילית לנו עולם ומלואו בשוק הישן באשקלון ובאיזור המדרחוב ואם לא הבנתם עדיין- ממליצה בחום! הזדמנות נהדרת להרים לעסקים קטנים בעוטף ולחוות יום ערכי וכייפי במיוחד.

עודד עובדיה חברת עגור ניווטים
27/08/2021

זכיתי להכיר צד חדש ומפתיע של אשקלון כמו שמעולם לא הכרתי. היה סיור מעניין, חובק עולם, קצבי וטעים ובפער ענק מכל מה שטעמתי קודם. הפריקסה היה הכי טעים שאכלתי בחיי, הקוסקוס עם המפרום היה חלומי, המתנה שקיבלנו ריגשה אותנו מאד ולמעשה כל התחנות היו כל כך מוצלחות. עדי מקסימה, מכירה את המקום היטב ועוד יותר את האנשים. חוויה מומלצת ביותר.

מאיה ביידר בית חולים ברזילי
14/06/2021

הגענו 16 מיילדות ליום כיף בדרום. חווינו סיור קולינרי בלתי רגיל בנתיבות. אין לי מילים! הייתה חוויה מושלמת - כל כך טעים ומעניין. מדריך נפלא. מומלץ בחום!!!

נעמה גולדמן שוורץ
16/03/2021

בסיור הקולינרי באשקלון עם סיפור קולינרי הסתובבנו כמעט שלוש שעות בעיר העתיקה ונחשפנו לעולם אחר ומאוד שונה משלנו בקפיצה מהבית. עצרנו לאכול בעסקים שבטח אם כבר היינו מסתובבים ברחובות שם היינו חולפים על פניהם ולא טורחים לעצור ולהכיר. גילינו עולם ומלואו. תודה גדולה לך עדי על העשייה החברתית והמבורכת המקרבת בין לבבות ואוכלוסיות שונות בארצנו שמלאת גיוון ושפע תרבותי

שרית אשר מצוות מרפאות הילדים בית דנה

היה סיור טעים מעניין ומהנה נהנינו מאודדדד היתה אוירה קלילה ונעימה תודה רבה עבור יום מושלם ומלא הפתעות מצוות מרפאות הילדים בית דנה

חברת סי בריבוע
13/02/2021

היינו בטיול קולינרי בשדרות . מטעם החברה בה אני עובדת; סי בריבוע. עדי רוזן, המדריכה המהממת שלנו, לקחה אותנו לסיור מרתק בין סוחרים בשדרות, דבר שהוא מאתגר בתקופת הקורונה. עברנו בין מסעדה שמכינה לבד חומוס נפלא שהפכה לאימפריה ברחבי הארץ. הגענו אל אצל דני, אבא וסבא שיש לו מעצמה גרעינית. נולד במרוקו ו 25 שנה יש לו חנות בשדרות. למרות הקשיים, שמענו על הסטודנטים שבעזרת התושבים, הפכו את שדרות למרכז בילוי שוקק חיים ובלתי רגיל. גילינו שזו עיר שקשה למצוא בו דירות. שתינו במסעדה חדשה וקסומה לימונדה עם עארק שמכינים במקום, אכלנו בריקות חלומיות עם כפיתות טוניסאיות מצוינות, אכלנו מרק טעים וזכינו לפגוש את חיים אוליאל בביתו, שם שמענו על התרבות המוזיקלית מעוררת ההשראה שהתפתחה שם. אכלנו פיצה באחת הפיצריות הטובות במדינה ליד פאב שנחשב לאחד מעשרת הפאבים התרבותיים ביותר במדינה וקינחנו בכנאפה בלתי רגיל אצל משפחה מיוחדת במינה. בנוסף הגענו לכפר מפתיע בלב שדרות שמייצג את הציונות של ה-121. בזכות ההדרכה המצוינת והמפגש עם התושבים הסיור היה מרתק. שמענו את הסיפורים של האנשים מהרחוב, אנשים סיפורים וטעמים שלא היינו נחשפים אליהם במצב אחר. לרובנו זו פעם ראשונה בשדרות. טעמנו אוכל טעים במיוחד. שווה לשלב בו ביקור בנתיב העשרה על מנת להשלים את התמונה המלאה על האיזור. עדי תדע להפנות אתכם למי שצריך. אני וכל צוות העובדים שלנו ממליצים בחום על הסיור.

הדס מחברת בונזור
09/12/2020

חיפשנו יום גיבוש מקורי, ערכי ומעניין לעובדים ולשמחתי `סיפור קולינרי` יצרו לנו חוויה בלתי נשכחת בסיור הקולינרי בנתיבות. היה מאד טעים, חוויתי, מפתיע ומרגש. ממליצה בחום!!!!

אביב מבנק לאומי
09/11/2020

תודה רבה על יום כיף בעוטף. זכינו להגיע לסיור יוצא דופן באשקלון בו אכלנו לכל אורכו, גילינו מקומות מיוחדים ומפתיעים שאני וצוות העובדים שלי לא היינו יכולים להגיע לשם באופן עצמאי. נחשפו לסיורים מעניינים והרגשנו שאנחנו זוכים לסיור בחו"ל למרות שהקורונה לא איפשרה לנו לטוס. ממליץ בחום על ארנון, המדריך המעולה שליווה אותנו.

חנה אלה הר זהב מהבנק הבינלאומי
24/10/2020

אנחנו קבוצת בנות, חברות לעבודה ושרות ביחד במסגרת חבורת הזמר של הבנק הבינלאומי. מאחר ובתקופת הסגר לא נפגשנו, החלטנו לארגן יום כייף ביחד. חיפשנו מה אפשר לעשות ביחד, מפגש שהינו שילוב של טיול ואוכל. אחת האטרקציות היתה סיור קולינרי בעיר שדרות. את עדי רוזן, מדריכת הסיור , פגשנו ע"י תחנת המשטרה בשדרות ולאחר שיחת היכרות בה כל אחת הציגה את עצמה וסיפרה איזו אסוציאציה שדרות מעלה בראשה התחלנו בשיר ובמחול ואף בצהלולים את הסיור. עדי הגדירה את הסיור במדויק, סיורי למטיבי לכת... הטעימות היו טעימווווות מאוד, זכינו לראות את שדרות מנקודת מבט אחר, שונה, רגילה, נורמלית, פגשנו אנשים יפים שאוהבים את שדרות ובשבילם שדרות היא בית וחיים ואהבה. בקיצור, למה להכביר במילים?! הסיור מומלץ ביותר, עדי מקסימה ויודעת את המלאכה ומעבירה סיור באווירה נעימה וטעימה.

חן שור ממכללת ספיר
30/06/2020

יצאנו לסיור 19 מרצים ממכללת ספיר לסיור קולינרי בשדרות עם ארנון המדריך המהמם. עברנו ב-5 מקומות עם אוכל ועוד כמה מקומות בדרך. האוכל היה משובח ומגוון, הסיפורים של כל בעל עסק היו מרתקים והחיבור שארנון עשה לנו בין כל החלקים היה מושלם. 3 שעות שעברו כהרף עין וסיימנו את הסיור שבעים ומלאי חוויות. מדהים היה לראות איך הבחורה מנתניה נהנתה בדיוק כמו הבחורה המקומית משדרות. בקיצור- מומלץ!! גם למי שמכיר חלק מהמקומות - זו לא אותה חוויה!

מיכאל מחברת פוליביד
06/04/2020

חוויה מושלמת בנתיבות בתקופה הכי מאתגרת של הקורונה. הסיור הותאם לחלוטין לתקופה, מדריכה מוכשרת שיודעת להחזיק הקהל ואת האווירה במצב אווירת חו״ל , אוכל מגוון, טעים, איכותי ומפנק, מומלץ להגיע על בטן ריקה ומצב רוח טוב. 100% הצלחה לעובדים ליום כיף שמשלב קולינריה, תרבות וידע רב.

עוד הצעות דומות

4 חוות דעת

WOW של אוטובוס - הכל במקום אחד

כל הארץ

המקום חוויה מקורית ייחודית ומטריפה במיוחד! חוגגים עם כל המשפחה וחברים, קונספט מדליק של מסיבה סטייל הוליווד

1 חוות דעת

יוסי טרבלוס - סטנדאפ קורע

כל הארץ

מופע סטנדאפ בועט על הדברים הכי מצחיקים בחיים: זוגיות, נישואין ואילתורים קורעים.