המדריך להכנת שולחן פינוקים בקונספט בריא

לפניכם האלמנטים שבמידה ותשלבו את חלקם או כולם, הילדים יוכלו ליהנות באירוע משולחן פינוקים בריא.

בין אם מתקרבת חגיגת יום הולדת לאחד מילדכם או שיש אירוע ילדים קרוב ואתם כבר מעוניינים להרגיל את ילדכם שצריך לאכול בריא זה גם טעים, ייתכן ואתם מתלבטים כיצד להכין את שולחן הפינוקים שינעים את זמנם של הילדים בעת האירוע. לפניכם האלמנטים שבמידה ותשלבו את חלקם או כולם, הילדים יוכלו ליהנות באירוע משולחן פינוקים בריא.

סושי פירות

סושי הפירות הינו למעשה סושי שבמקום הדגים והירקות ממלאים אותו בפירות. למעשה, ישנן כמה דרכים להכין סושי פירות כאשר בחלקן אפילו לא משתמשים באצות אלא פשוט מכינים כדורי אורז מלאים בפירות מתוקים. אין זה משנה כיצד תכינו את סושי הפירות, מכיוון שסושי נחשב לאחד המאכלים האהובים, גם הילדים שאינם אוכלים פירות בדרך כלל ישמחו ליהנות מהם בדרך מקורית ושונה.

מגשי פירות

סושי פירות זה רעיון נפלא אך לא תמיד נרצה להזמין או להכינו במשך זמן רב. לעומת זאת את הפירות כל שנדרש הוא לקלף, לחתוך ולעצב על המגשים בצורה המשלבת צבעים וטעמים. בנוסף, ניתן להגיש פירות יבשים הידועים בתור נשנושים אהובים. גם במידה והילדים ממש רוצים ליהנות ממאכלי שוקולד וממתקים שונים, ניתן למרוח או לטבול את הפירות (במיוחד בננה ותות) בשוקולד ולהגיש את המאכלים לאחר שהייה קצרה במקרר.

עוגיות בריאות

תהליך הכנת עוגיות הבריאות אינו אורך זמן רב. למעשה, לחלק מהמתכונים כל שתצטרכו הינו בלנדר, אגוזים, סילאן או דבש וקמח. במידה ואתם פוחדים שהילדים יסרבו לאכול עוגיות שנראות בריאות, יש מגוון של דברים שניתן לעשות כמו להמיס מעט שוקולד מעל העוגיות כאשר הן מוכנות, להעניק נגיעת קצפת בעוגיות ואפילו להשתמש בשביבי שוקולד על מנת להעניק לעוגיות מראה מפתה. כמו כן ניתן להגיש גם עוגיות גרנולה.

חטיפי בריאות

מכיוון שבאירועים נפוץ להגיש במבה או ביסלי ואין הילדים רוצים לאכול רק מאכלים מתוקים כמו פירות ועוגיות, ניתן להגיש גם חטיפי בריאות. כמו עם עוגיות הבריאות, ניתן להכין גם חטיפי בריאות מלוחים וטעימים על ידי שימוש בחומרי גלם דומים.

קערת אדממה

אדממה הינם פולי סויה. מאכל זה עשיר בסיבים תזונתיים רבים וניתן להגיש את האדממה עם מעט מלח ולימון. ילדים ומבוגרים רבים אוהבים את האדממה ואף מזמינים מאכל זה במסעדות. אין ספק שמדובר במאכל מרענן לאירועים לילדים שיכול להטמיע להם הרגלים בריאים ומהנים.

קערות גרגרי חומוס

את החומוס כמעט כולם אוהבים לנגב אך לא כולם התנסו באכילת גרגרי החומוס לבדם. למעשה, מדובר במאכל שנהיה נפוץ להגשה במסעדות במקום המלפפונים החמוצים טרם הגעת האוכל. להכין את גרגרי החומוס למאכל לבדם לא דורש עבודה מרובה מעבר להשריה ובישול קצר. את גרגרי החומוס ניתן להגיש בקערות אישיות ולתת לאורחים להוסיף לימון ומלח לפי טעמם האישי.

המדריך להכנת שולחן פינוקים בקונספט בריא

(בתמונה - פנינת המתוק - קיאק פירות מפנק)



מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:


היופי שמאחורי הכתב עם מאיה הראל
צפון, שרון, מרכז, ירושלים, דרום

היופי שמאחורי הכתב עם מאיה הראל

מסיבת רווקות ייחודית וסוחפת המשלבת בין גרפולוגיה להומור. יחד נגלה מה מסתתר מאחורי הכתב.

לא עודכן מחיר

13 המלצות

תמיר בוסקילה במופע סטנדאפ
כל הארץ

תמיר בוסקילה במופע סטנדאפ

סטנדאפיסט מצויין המוכר לכם מהרדיו, מהטלוויזיה ומהרשת. סטנדאפ מצחיק מהחיים!

לא עודכן מחיר

3 המלצות

כוכבים ביום ההולדת
נבדק
צפון, שרון, מרכז, ירושלים, דרום

כוכבים ביום ההולדת

חוויה ייחודית מהסרטים בה אתם הכוכבים של הסרט שלכם עם תפאורה, אביזרים ועוד ממש כמו בהוליווד.

לא עודכן מחיר

1 המלצות

סדנת סושי וחיתוך פירות של פריתוקים
צפון, שרון, מרכז, ירושלים, דרום

סדנת סושי וחיתוך פירות של פריתוקים

חגיגת יום הולדת שונה ומדליקה במיוחד. סדנת סושי וחיתוך פירות שילובי טעמים מתוקים ועוד.

לא עודכן מחיר

5 המלצות